خبرگزاری کار ایران

رئیس‌دانشگاه علوم پزشکی قزوین خبر داد:

راه اندازی کلینیک ویژه درمانی و تخصصی قزوین تا پایان تابستان

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۷۹۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی قزوین گفت: کلینیک ویژه درمانی و تخصصی قزوین در منطقه پونک تا پایان تابستان امسال به بهره‌برداری کامل می رسد.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر مهرام روز دوشنبه اظهار کرد: این کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در زمین اهدایی خیری به نام حاج رمضانعلی محمدزاده در منطقه پونک احداث شده و هم اکنون ساخت آن پایان یافته و در مرحله تامین تجهیزات است.

وی اضافه کرد: با راه اندازی این مرکز و استقرار بخش های مختلف، ساکنان منطقه پونک از خدمات مختلف درمانی، تخصصی، کلینیکی زنان و اطفال، داخلی، قلب و دندانپزشکی بهره مند خواهند شد.

مهرام ادامه داد: همچنین مرکز مطالعه کوهورت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قزوین، شامل معاینات و آزمایشات بالینی، تست های تشخیصی و مصاحبه های عمومی و تخصصی از دیگر خدماتی است که در این مرکز، توسط کارشناسان مرتبط به صورت رایگان برای کارکنان دانشگاه انجام می شود.

وی همچنین در خصوص مرکز رادیوتراپی قزوین در بیمارستان ولایت نیز گفت: هم اکنون یکی از دستگاه های شتاب دهنده این مرکز با هزینه بسیار زیاد وارد کشور شده و باید یکی دیگر از دستگاه های آن نیز به هر شکل ممکن تامین شود.

مهرام اظهار داشت: در صورت ترخیص دستگاه اول از گمرک می توانیم این مرکز را راه‌اندازی کنیم اما باید دستگاه دوم نیز به طریقی تامین شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین افزود: سالانه بین هزار و ۴۰۰ تا هزار و ۵۰۰ مورد ابتلا به سرطان در قزوین ثبت می شود در حالی که این استان از فعالیت مرکز رادیوتراپی محروم بوده و بیماران علاوه بر رنج بیماری، زحمت رفت و آمد به مراکز استان های البرز، تهران و زنجان را نیز تحمل می کنند از این رو راه اندازی هرچه سریع تر این مرکز که از چند سال پیش احداث آن آغاز شده ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز