خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی شهر تبریز:

۲۸ مصوبه در شورای چهارم شهر تبریز به تصویب رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۶۳

دو طرح میدان بزرگ ساعت، بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی و طرح خیابان ۴۲ متری را از مهم‌ترین مصوبات شورای چهارم به شمار می‌رود.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز از تصویب ۲۸ مورد مصوبه در شورای چهارم تبریز در سه ماهه گذشته خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا شهرام دبیری در نشست خبری هیئت رئیسه شورای کلانشهر تبریز که گزارشی از عملکرد شورای چهارم کلان شهر تبریز طی سه ماهه گذشته ارائه می‌داد گفت: این مصوبات در ۲۱ جلسه شورا مهر تائید خورده و فرمانداری تبریز نیز اکثریت آنان را تائید کرده است.
وی دو طرح میدان بزرگ ساعت، بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی و طرح خیابان ۴۲ متری را از مهم‌ترین طرح‌های شورا نام برد و گفت: طرح میدان حکومتی که به عنوان محلی برای برگزاری مراسم‌های مناسبتی و یا گردهمایی در نظر گرفته شده است.
دبیری پر هزینه بودن این طرح را خاطرنشان کرد و گفت: اقدامات برای اجرایی شدن این طرح از جمله تملک‌ها آغاز شده است.
وی از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی در شهرک خاوران از دیگر مصوبات شورای شهر چهارم یاد کرد و گفت: مقرر شد تا زمین این مجموعه که کاربری بهداشتی و درمانی خواهد داشت در اختیار مردانی آذر خیر معروف شهر قرار گیرد تا ایشان نسبت به ساخت و دانشگاه علوم پزشکی نسبت به تجهیز آن اقدام نماید.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز به طرح خیابان ۴۲ متری را نیز اشاره کرد و گفت: این طرح با اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال امسال صرفا برای تملک شروع خواهد شد و پیش بینی می‌شود برای اتمام آن بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز باشد که سال آینده تکمیل خواهد شد.
دبیری همچنین در این جلسه از خبرنگاران به صورت رسمی برای حضور در تمام جلسات شورا دعوت کرد و قول داد تا حدودی هم نظر آنان را در رابطه به حاشیه‌ها تامین کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز