خبرگزاری کار ایران

در سه ماهه ابتدای سال رخ داد؛

هلاکت 15 شرور مسلح در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۶۹۴

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در سه ماهه ابتدای امسال تاکنون 15 شرور به هلاکت رسیده است.

 به گزارش ایلنا، سردار محمد قنبری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه آماری از وضعیت انتظامی استان سیستان و بلوچستان در سه ماه ابتدایی سال ۹۸ ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه آمار کشف سرقت‌ها در سیستان و بلوچستان نسبت به کشور در وضعیت مناسبی قرار دارد، افزود: در سه ماه ابتدایی سال ۹۸ میزان کشف سرقت ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۶ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین طی این مدت حدود ۳۵ تن انواع مواد مخدر در سطح استان کشف شده است.

سردار قنبری گفت: همچنین در سه ماهه ابتدایی سال ۹۸ بیش از ۳میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سیستان و بلوچستان کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه در سه ماهه ابتدایی سال ۹۸ دو نفر از همکاران انتظامی در استان سیستان و بلوچستان به فیض شهادت نایل آمدند، بیان داشت: همچنین طی این مدت ۱۵ نفر از اشرار نیز به هلاکت رسیده‌اند.

فرمانده انتظامی استان  گفت: در درگیری با اشرار مسلح دو تن از نیروهای جان بر کف انتظامی به شهادت رسیدند و ۱۵ نفر از اشرار به هلاکت رسیدند.

سردار قنبری افزود: در بحث تصادفات هم ۲۴۶ نفر در تصادفات فوت شدند همچنین ۴۳۵مورد تماس مردمی با سامانه ارتباطی پلیس داشتیم که از این تعداد ۵۹۸ مورد پیشنهاد است.

وی ادامه داد: همچنین ۱۷۱۱مورد تقدیر و تشکر اعلام شده که افزایش نشان می دهد همچنین ۱۰مورد شکایت داشتیم در مجموع ۲۷۵۴هزار نفر با سامانه ۱۹۷تماس گرفتند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در خصوص مبارزه با باندهای سرقت ۱۹باند متلاشی شدند و ۸۲نفر دستگیر شدند و در مجموع ۲۶هزار نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی اظهار کرد: در سال جاری ۶۵محل دپوی سوخت شناسایی که رشد ۲۹درصدی را نشان می دهد و ۳۰باند قاچاق کشف شده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز