خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران:

جرایم دیرکرد واحدهای تولیدی و صنعتی بخشیده می شود

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۳۸۹

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از بخشودگی جرایم دیرکرد بدهی واحدهای تولیدی و صنعتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید مصطفی موسوی گفت: در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی و در سال رونق تولید و بمنظور ترغیب واحدهای تولیدی و صنعتی، رفع موانع تولید، افزایش سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار، این دستورالعمل و بخشودگی جرائم دیرکرد واحدها، از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ابلاغ و اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به نحوه بخشودگی جرایم اقساط بدهی واحدهای تولیـدی و صنعتی اظهار داشت: آندسته از واحدهای تولیدی و صنعتی که دارای پروانه بهره برداری، پایان کار و یا نصب ماشین آلات می باشند در صورت پرداخت ۵۰ درصد اصل بدهی، مشمول ۶۰ درصد بخشودگی جرایم دیرکرد و چنانچه ۱۰۰ درصد مبلغ اصل بدهی واحد تولیدی پرداخت شود تا ۸۰ درصد مبلغ جرایم دیرکرد تأخیر آنها بخشیده می شود.

موسوی تصریح کرد: واحدهای تولیدی و طرحهای صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد که در شهرکها و نواحی صنعتی مستقر هستند نیز در صورت پرداخت 50 درصد اصل بدهی، مشمول ۵۰ درصد بخشودگی و در صورت پرداخت ۱۰۰ درصد بدهی، مشمول ۷۰ درصد بخشودگی جرائم می‌شوند.

وی با اشاره به نقش اعمال مشوقات و بخشودگی واحدهای تولیدی و صنعتی خاطرنشان کرد: افزایش ظرفیت تولید، سرمایه گذاری و راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی، از مهمترین اهداف این دستورالعمل می باشد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران بیان داشت: واحدهای تولیدی و صنعتی از دهم تیر تا دهم شهریور امسال فرصت دارند تا با مراجعه به شرکت شهرکهای صنعتی و ارائه درخواست، از مشوقات بخشودگی تعدیلات بهره مند شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز