خبرگزاری کار ایران

مجموعه‌ داستان جدید رسول یونان منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۱۶۴

جدیدترین مجموعه‌داستان رسول یونان با عنوان «همه به هم شب‌به‌خیر گفتند اما کسی نخوابید» توسط نشر نیماژ روانه بازار کتاب شد.

به گزارش ایلنا، کتاب «همه به هم شب‌بخیر گفتند اما کسی نخوابید» جدیدترین مجموعه‌داستان‌های کوتاه رسول یونان در دسترس عموم مخاطبان داستان و به‌خصوص علاقه‌مندان آثار رسول یونان قرار گرفت.

این مجموعه‌داستان 142 صفحه‌ای شامل 31 داستان کوتاه است؛ داستان‌هایی نظیر «دانیال و سگ‌های وحشی»، «هرجا تو بخواهی آنجا می‌رویم»، «چراغ‌زنبوری»، «احمق‌های بدبخت»، «نگران نباش! پاپیون فرار کرد» و... .

رسول یونان شاعر، نویسنده و مترجم ایرانی متولد سال ۱۳۴۸ شمسی است. او در دهکده‌‌ای کنار دریاچه ارومیه به دنیا آمده و هم‌اکنون ساکن تهران است. او تاکنون چندین و چند دفتر شعر، مجموعه‌داستان کوتاه و رمان به چاپ رسانده‌است. گزیده‌ای از دو دفتر شعر رسول یونان با عنوان «رودی که از تابلوهای نقاشی می‌گذشت» توسط واهه آرمن به زبان ارمنی ترجمه شده و در تهران به چاپ رسیده‌است. همچنین تعدادی از آثار او توسط مریوان حلبچه‌ای به کردی سورانی ترجمه شده‌است و مجموعه ترانه‌های او با عنوان «یه روزی یه عاشقی بود» که پیشترها نشر نیماژ آن را منتشر کرده بود توسط سعیده‌سادات سیدکابلی به فرانسه ترجمه شده و از سوی انتشارات کریستف شُمان در کشور فرانسه به چاپ رسیده‌است.

تیراژ کتاب «همه به هم شب‌به‌خیر گفتند اما کسی نخوابید» 1100 نسخه و قیمت پشت جلد آن 22000 هزار تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز