خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین خبر داد:

تشکیل پرونده قضایی برای تنبیه خشونت آمیز کودک 6 ساله قزوینی

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۹۹۱

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از تشکیل پرونده قضایی برای کودک ۶ ساله قزوینی که از سوی مادرش مورد تنبیه قرار گرفته بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد قاسمی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: پس از انتشار اخبار مبنی بر ایراد ضرب به دختر ۶ ساله‌ای توسط مادرش در یکی از شهرهای قزوین که موجب جریحه دار شدن افکار عمومی گردید، دادستانی بر اساس وظیفه ذاتی خود به موضوع ورود کرده و پرونده قضائی در یکی از شعب بازپرسی دادسرای قزوین تشکیل شد.

وی گفت: این پرونده هم اینک در مرحله تحقیقات مقدماتی است و همچنین از مددکاران و کارشناسان اداره بهزیستی نیز خواسته شد تا در بیمارستان حاضر شوند.

قاسمی در ادامه افزود: در تحقیقات انجام شده از والدین کودک و شاهدان حادثه مشخص شد که کودک و مادرش در منزل پدربزرگ کودک حضور داشته اند و در ساعت سه نیمه شب روز جمعه هفت تیرماه کودک مشغول بازی و شیطنت کودکانه بوده که مادرش عصبانی شده و حسب اظهار وی با پرتاب کردن کلید به طرف کودک، یکی از کلیدها در سر کودک فرو رفته و موجب خون ریزی می‌شود.

قاسمی بیان داشت: کودک بعد از این حادثه فوراً به درمانگاه محل و سپس به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل می‌شود که بلافاصله با عمل جراحی، کلید از سر کودک خارج شده و مشارالیه در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری می‌شود.

وی گفت: شب گذشته رئیس کل دادگستری و دادستان قزوین با حضور در محل بیمارستان و گفتگو با مدیریت و کادر درمان در جریان روند درمان قرار گرفته و از کودک عیادت کردند و حال عمومی کودک مساعد است.

دادستان مرکز استان افزود: تحقیقات در این پرونده همچنان از سوی بازپرس ادامه دارد و اخبار تکمیلی از سوی روابط عمومی دادگستری استان قزوین متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز