خبرگزاری کار ایران

درویش پور مطرح کرد:

پروژه‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفت در اولویت اتمام قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۶۸۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: امسال پروژه های دارای بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت برای اتمام قرار دارد.

به گزارش ایلنا، علی درویش پور روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز افزود: بر اساس بازدید های انجام شده حجم عملیات و میزان تخصیص اعتبار یعنی قیمت تمام شده بالا است.

وی ادامه داد: همچنین اولویت های پروژه ها بر اساس اعتبار و منطبق با سند توسعه البرز باید باشد.

درویش پور گفت: استاندار البرز در سفرهای شهرستانی خود رویکرد الگوی توزیع اعتبارات را با توجه به مناطق کمتر توسعه یافته مد نظر قرار داده است.

وی اظهار داشت: این سفرها تشریفاتی و رفع تکلیف نیست و تمام مصوبات آن اجرایی می شود.

معاون استاندار البرز افزود: با توجه به وجود منابع آبی در طالقان راه اندازی شهرک آب با هدف اشتغالزایی بیشتر مد نظر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: طرح های معطل مانده از سال های قبل با اولویت انجام شود و پس از سفر به شهرستان طالقان توجه به حوزه گردشگری این شهرستان هر چه بیشتر مد نظر قرار گرفت.

درویش پور با اشاره به اقدامات و پیگیری های مجدانه استاندار البرز گفت: همچنین طرح های گردشگری برای جاده چالوس و سد امیر کبیر با مصوبات کارگروه های ملی و استانی مورد توجه قرار گرفته است.

وی همچنین افزود: در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس ستاد اجرای فرمان امام(ره)، استاندار البرز موفق به دریافت موافقت برای راه‌اندازی بیمارستان در طالقان شد.

معاون استاندار البرز ادامه داد: در اجرای پروژه ها سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، احیا بافت های فرسوده، سازگاری با کم آبی، طرح های آبخیزداری، مدیریت بحران اعمال شود.

وی گفت: در جلسات بعد شورای برنامه ریزی و توسعه البرز باید دستگاه های اجرایی گزارش از میزان جذب اعتبارات ملی برای اجرای پروژه های داشته باشند.

درویش پور در پایان افزود: استاندار محترم البرز با دعوت از مسئولان ملی نسبت به تسریع در پیشبرد اهداف رشد و توسعه استان با اهتمام ویژه ای اقدام می کند و این سفر همواره منشا خیر بوده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز