خبرگزاری کار ایران

با پرورش این 4 پرنده حسابی پولدار شوید!

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۹۶۱

شاید برای پولدار شدن به دنبال یک ایده عجیب و غریب هستید؛ اما باید بدانید که با راه های ساده هم می توانید پولدار شوید و درآمد بالای 10 میلیون تومان در ماه را تجربه کنید. اگر به پرورش پرندگان علاقه دارید و می توانید به خوبی از این پرنده ها نگهداری کنید، می توانید ایده پرورش پرندگان مختلف را عملی کنید و با این کار، به پول و سود خوبی برسید.

ایلنا؛ در این نوشته، قرار است درباره پرورش 4 پرنده پرطرفدار با شما صحبت کنیم که پرورش آنها، شما را در مدت کوتاهی به درآمد بالا می رساند. از شما می خواهیم تا پایان این نوشته همراه ما باشید تا با اصول پرورش بوقلمون، پرورش شترمرغ، پرورش غاز و پرورش اردک گوشتی آشنا شوید.

چگونه می توان از راه پرورش بوقلمون درآمدزایی کرد؟

بوقلمون ها، پرنده هایی حساس و ارزشمند هستند. گوشت بوقلمون، ارزش غذایی بالایی دارد و سرشار از فسفر و آهن است. به دلیل ارزش غذایی بالای بوقلمون است که این پرنده، جزو پرنده های پرطرفدار و سودآور محسوب می شود.

پرورش بوقلمون، کار راحتی نیست؛ اما سود بسیار بالایی دارد. بوقلمون، یک پرنده حساس و پر از شور و انرژی است. برای نگهداری درست و پرورش آن باید حسابی به گرمای محیط، سرما، سروصدا و... توجه کنید. وقتی تخم بوقلمون می شکند و جوجه بوقلمون به دنیا می آید، به مدت 1 ماه باید حسابی از جوجه ها مراقبت کنید تا آسیبی نبینند و مریض نشوند. سود پرورش بوقلمون تضمین شده است و واقعا خستگی کار مرقبت از این پرنده را از تنتان در‌می‌آورد.

با پرورش این 4 پرنده حسابی پولدار شوید!

من به شخصه افرادی را می شناسم که سرمایه کمی داشتند و با چند بوقلمون کار پرورش بوقلمون را شروع کرده اند و حالا یک فضای بزرگ برای کارشان دارند و ماهانه چندین میلیون تومان سود می کنند. اگر بتوانید کار با دستگاه جوجه‌کشی را یاد بگیرید و خودتان جوجه کشی را انجام دهید، درآمد شما بالاتر می رود و می توانید نژادهای مختلف بوقلمونها را پرورش دهید.

با پرورش بوقلمون، شما هم می توانید آنها را به صورت زنده بفروشید و هم می توانید آنها را بکشید و گوشتشان را به فروش برسانید. همچنین می توانید تخم های نطفه دار این پرنده را با دستگاه، جوجه کشی کنید و  جوجه های بوقلمون را بفروشید. در هر صورت، پرورش بوقلمون، یک کسب و کار سودآور است و اگر به خوبی این کار را مدیریت کنید، به پول بسیار خوبی می رسید. اگر بتوانید یک گله 500 تایی بوقلمون داشته باشید، درآمد خوبی در ماه خواهید داشت.

پرورش غاز و کسب درآمد از این پرنده چگونه است؟

یکی دیگر از کارهای پرسود این است که غاز پرورش دهید و سود فراوان این کار را مشاهده کنید. ریسک اقتصادی پرورش غاز کم است و میزان تلفات غاز به نسبت دیگر پرندگان پایین تر است. برای پرورش غاز، شما می توانید غازهای مولد را از بازار خریداری کنید و با جوجه کشی آنها، کسب درآمد کنید.

با پرورش این 4 پرنده حسابی پولدار شوید!

برای شروع پرورش غاز، می توانید مقدار سرمایه اولیه را خودتان تعیین کنید و متناسب با بودجه خود، تجهیزات اولیه را خریداری کنید. فردی را می شناسم که بعد از تمام شدن دانشگاهش، دوست داشت شغل خودش را شروع کند و به دلیل علاقه اش به غاز، این پرنده را برای درآمدزایی انتخاب کرد. او 10 میلیون تومان برای خرید مواد غذایی، غاز مولد و دانه هزینه کرد و بعد از یک سال و نیم، نزدیک به 40 میلیون تومان سرمایه داشت. برای نگهداری از غاز و پرورش این پرنده، نیازی نیست خیلی زمان بگذارید. با صرف 1 تا 2 ساعت در روز، می توانید به غازها آب و غذا بدهید؛ اما در دوران جوجه کشی و تخم گذاری پرنده، باید در روز حدودا 5 ساعت از وقتتان را به غازها اختصاص دهید. غازها نیز نژادهای مختلفی دارند و شما می توانید از بین انواع نژادهای گوشتی و نژادهای تخمی، بهترین و سودآورترین نژاد را انتخاب کنید.

چگونه می توانید از پرورش شترمرغ درآمدزایی کنید؟

شترمرغ، پرنده ای مقاوم است که کمتر از دیگر پرنده ها مریض می شود. نگهداری از شترمرغ به داروی خاصی نیاز ندارد و این موضوع، زحمت و هزینه نگهداری شترمرغ را بسیار کاهش می دهد. محیط نگهداری شترمرغ به سرما و گرمای خاصی نیاز ندارد و این پرنده می تواند خودش را با هر دمایی وفق بدهد. به همین دلیل است که شترمرغ، به خوبی با گرمای تابستان و سرمای زمستان کنار می آید و مریض نمی شود.

برای پرورش شترمرغ نیازی نیست که در ابتدای کارتان، حتما سالن یا فضای مسقفی داشته باشید تا بتوانید این کار را انجام دهید. شما می توانید شترمرغها را در فضاهای باز حیاط یا پارکینگ منزل خود نگهداری کنید. فقط نکته مهم این است که فضای نگهداری از شترمرغ باید بزرگ باشد.

با پرورش این 4 پرنده حسابی پولدار شوید!

برای درآمدزایی از طریق پرورش شترمرغ، شما می توانید دستگاه جوجه کشی را خریداری کنید و با تبدیل تخم این پرنده به جوجه شترمرغ، کسب درآمد کنید. نکته جالب این است که سرعت رشد شترمرغ زیاد است و جوجه ها خیلی سریع پروار می شوند.

وقتی شروع به کار پرورش شترمرغ می کنید، بعد از حدود 8 ماه سود کارتان را به دست خواهید آورد. بعد از بزرگ شدن شترمرغ ها، شما می توانید آنها را به صورت زنده به مشتریان بفروشید. همچنین می توانید آنها را بشویید و گوشت شترمرغ را بفروشید. تخم شترمرغ و گوشت آن بسیار پرطرفدار است؛ زیرا مزه لذیذ و خواص فوق العاده ای دارند. بعضی از افراد، حتی پر و پوست شترمرغ را هم می فروشند. میزان سود و درآمد پرورش شترمرغ به سرمایه اولیه، تجهیزات و تعداد شترمرغهای شما بستگی دارد.

با پرورش اردک گوشتی چقدر می توان در ماه کسب کرد؟

یکی دیگر از پرنده های مناسب برای درآمدزایی، اردک گوشتی است. اردک، گوشت گرم و چربی دارد و به همین دلیل است که بسیاری از افراد، گوشت خوشمزه اردک را برای پختن غذاهای خود انتخاب می کنند. ارزش غذایی گوشت اردک از ارزش غذایی گوشت مرغ بیشتر است و به همین دلیل، مشتریان زیادی دارد. با پرورش اردک، شما هم می توانید گوشت اردک و تخم اردک را بفروشید و هم اینکه با جوجه کشی این پرنده، اردک های زنده را به مشتریان بفروشید. یکی از نژادهای پرسود، اردک گوشتی است. شما می توانید کسب و کار خود را با پرورش این پرنده شروع کنید. فرق اردک گوشتی با سایر اردک ها در این است که جثه بزرگتری دارد و گوشت آن پرطرفدارتر است.

یکی از موضوعات مهم در پرورش اردک، راه اندازی سیستم گرمایشی و تهویه هوا است تا بوی پرنده در محیط جمع نشود و آنها را مریض نکند. برای پرورش اردک گوشتی نیاز است که یک سالن مجزا داشته باشید. برای اینکه اردکها سالم تر بمانند و شادابی بیشتری داشته باشند، باید علاوه بر خوراکی های مقوی، محفظه ای پر از آب برای آنها در نظر بگیرید تا شنا کنند و سالم تر بمانند.

یکی از مزایای پرورش اردک گوشتی این است که این کار، بسیار زودبازده است. بعد از 2 ماه، سرمایه اولیه شما به همراه سودتان به شما بر‌می‌گردد.

در این نوشته با نکات مهم در پرورش 4 پرنده سودآور یعنی بوقلمون، شترمرغ، غاز و اردک گوشتی آشنا شدید و دانستید که با این کارها می توانید سود خوبی به دست آورید و درآمدزایی کنید.

اگر قصد شروع پرورش پرندگان را دارید، نکات زیادی هست که باید یاد بگیرید تا در کار خود موفق تر شوید. هر پرنده ای را باید با اصول مخصوص به خودش نگهداری کرد تا سالم بماند و پرورش آن برای شما سودآور باشد. آیا می خواهید نکات مهم پرورش پرندگان را سریعتر یاد بگیرید؟ پس از شما می خواهیم با مطالب علمی وب سایت بلدرچین دماوند همراه باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز