خبرگزاری کار ایران

رد پیشنهاد رشوه ۱۰۰ میلیون تومانی قاچاقچیان پرندگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۰۱

رئیس اداره شهرستان گناوه در استان بوشهر، پیشنهاد رشوه قاچاقچیان پرنده را که از وی خواسته بودند به ازای دریافت۱۰۰ میلیون تومان پول نقد و یک دستگاه خودرو زانتیا در مقابل قاچاق بازهای شکاری برای فروش به شیوخ عرب سکوت کند، را رد کرد.

ایلنا: کارمند وظیفه‌شناس سازمان حفاظت محیط زیست پیشنهاد رشوه ۱۰۰میلیون تومانی را رد کرد.

به گزارش ایلنا، محمد تولیده؛ رئیس اداره شهرستان گناوه در استان بوشهر، پیشنهاد رشوه قاچاقچیان پرنده را که از وی خواسته بودند به ازای دریافت۱۰۰ میلیون تومان پول نقد و یک دستگاه خودرو زانتیا در مقابل قاچاق بازهای شکاری برای فروش به شیوخ عرب سکوت کند، را رد کرد.

تولیده افزود: متهمان دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی نیروی وظیفه‌شناسی است که با وجود نیاز مالی، تنها بر حسب امانتداری و وظیفه‌شناسی بار‌ها پیشنهادات مختلف رشوه را رد کرده و همچنان بر اراده و عهد اولیه خود مبنی بر حفاظت از زیست بوم گناوه پایبند است.

رئیس اداره شهرستان گناوه متولد سال ۵۳ و فارغ التحصیل مهندسی شیلات اصالتا گناوه‌ای است و در خانواده‌ای مذهبی رشد یافته است.

علاقه و اهمیت وی به کار حفاظت از محیط زیست باعثعلاقمندی خانواده و به خصوص یکی از دخترانش شده است تا جایی که دخترش عسل می‌خواهد در آینده پاسدار محیط زیست ایران باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز