خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد:

البرز به عنوان قطب گردشگری دیده شود

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۵۴۶

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای‌اسلامی به اهمیت گردشگری اشاره کرد و گفت: نباید از این صنعت سودآور غافل شد چرا که البرز می تواند با توجه به ظرفیت فرودگاه‌های پیام و مهرآباد، به عنوان قطب گردشگری مطرح شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عزیز اکبریان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، گفت: استان البرز، استانی جدا شدنی از تهران نیست بلکه کمکی برای پایتخت محسوب می شود لذا لازم است توجهی ویژه برای این استان صورت گیرد.

وی افزود: سفرهای استانی به البرز با توجه به پتانسیل‌های موجود استان صورت می‌گیرد و این فرصت خوبی خواهد بود برای مدیران که از ظرفیت های البرز در راستای اهداف ملی، اقدامات خوبی انجام دهند.

اکبریان به صنایع تولیدی البرز اشاره کرد و گفت: این استان به عنوان قطب کشاورزی، آمار قابل توجهی از محصولات کشاورزی کشور را تامین می کند و به عنوان نمونه تولید 70 تا 80 درصد قارچ کشور در البرز است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی به اهمیت گردشگری اشاره کرد و گفت: نباید از این صنعت سودآور غافل شد چراکه البرز می تواند با توجه به ظرفیت فرودگاههای پیام و مهرآباد، به عنوان قطب گردشگری مورد توجه قرار گیرد.

اکبریان با عنوان اینکه تسهیلات تولید و اشتغال قابل تقدیر است، افزود: وام و تسهیلات خوب است اما با درنظر گرفتن مکان‌های گردشگری چون جاده چالوس، شهرستان طالقان، منطقه گردشگری برقان و بسیاری از ظرفیت‌های موجود در البرز، می توان از این حوزه سودآوری خوبی داشت.

وی به سرمایه گذاری بخش خصوصی نیز اشاره کرد و گفت: ناپایداری ارز باعث شده در بخش تولید، سرمایه گذاران با مشکل روبرو شوند و رونق و سودآوری قابل توجهی ندارند بنابراین لازم است در این خصوص تمهیدات ویژه از طرف مدیران کشور صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز