خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی:

گازرسانی به زاهدان سند افتخار نظام اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۷۸۹

با هدف تسریع در اجرای طرح گازرسانی به زاهدان، مرمت 520 کیلومتر از پروژه گازرسانی این شهر به شهرداری واگذار گردید.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سیدحمید فانی در نشست با  شرکت‌های  پیمانکار پروژه اجرایی گازرسانی به زاهدان اظهار کرد: شرکت گاز با تمام توان و قدرت برای بهره مندی هر چه سریعتر مردم زاهدان از نعمت الهی گاز پای کار است. 

وی با اشاره به لزوم تعامل و درک مشترک کارفرما و پیمانکار از اجرای این طرح اظهار کرد: گازرسانی به زاهدان سند افتخار نظام اسلامی است. باید دوشادوش یکدیگر تلاش کنیم تا در زمان بندی اعلام شده پروژه را به اتمام برسانیم. هیچ گونه تاخیر و یا تمدیدی در قرارداد قابل قبول نخواهد بود.

فانی با بیان اینکه رایزنی‌های گسترده‌ای با استاندار، شهردار و دیگر مسئولان ذی‌ربط برای سرعت بخشیدن به اجرای این پروژه که توسط خراسان رضوی به‌عنوان معین در حال انجام است صورت گرفته گفت: اولین اصل این جلسات که بصورت مکتوب نیز نوشته شده، برنامه ریزی مدیران و دست اندرکاران برای عدم توقف این پروژه تحت هر شرایط است. 

وی در ادامه به کارنامه عملکردی شرکت گاز در دیگر شهرهای کشور همانند کرمان، سیرجان، رفسنجان و اردبیل اشاره کرد و افزود: انتظار ما اجرای موفق و به موقع طرح گازرسانی به زاهدان و حفظ برند خراسان رضوی در حوزه گازرسانی کشور است.

مهدی غلامی، مدیرپروژه طرح ضربتی گازرسانی به زاهدان در ابتدای این نشست گزارشی از روند فعالیت پیمانکاران و مشکلات را ارائه نمود.

گفت و شنود پیمانکاران و مدیرعامل، مدیرمهندسی و اجرای طرحهای شرکت گاز خراسان رضوی بخش پایانی این جلسه بود.

واگذاری مرمت آسفالت پروژه گازرسانی شهر زاهدان به شهرداری

همچنین  سیدحمید فانی در حاشیه امضای این قرارداداظهار کرد: قرارداد مرمت 520 کیلومتر از مسیرهای حفاری شده و روکش معابر شهری زاهدان طی قراردادی به شهرداری واگذار شد. وی افزود: هدف از این اقدام سرعت بخشیدن به آثار ناشی از حفاری برای شبکه گذاری گاز در معابر شهری زاهدان بود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد: با عقد این قرارداد علاوه بر ارتقای رضایتمندی اجتماعی، شاهد اشتغال آفرینی شرکت گاز در شهر محروم زاهدان با تکیه بر ظرفیت های استانی و نیروهای بومی باشیم. 

خراسان رضوی به‌عنوان معین گازرسانی به زاهدان، 520 کیلومتر شبکه گازرسانی را در سه محور اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز