خبرگزاری کار ایران

فانی مطرح کرد؛

طرح گازرسانی به بخشی از شهر زاهدان با پیشرفت خوبی در حال اجراست

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۹۰۱

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی با حضور در شهر زاهدان، از روند گازرسانی به بخشی از این شهر که بر عهده این شرکت است، بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سیدحمید فانی در حاشیه بازدید از روند گازرسانی به بخشی از شهر زاهدان اظهار کرد: مطابق دستور رئیس‌جمهوری و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و همچنین با هدف افزایش رفاه عمومی و رونق اقتصادی سیستان و بلوچستان، طرح ضربتی گازرسانی به بخشی از زاهدان به شرکت گاز خراسان رضوی به عنوان مجموعه ای قدرتمند واگذار شده است.

فانی با بیان اینکه شرکت گاز استان خراسان رضوی به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در گازرسانی شهری و روستایی کشور است، ادامه داد: طرح گازرسانی به بخشی از شهر زاهدان با پیشرفت خوبی در حال اجراست و انشاا... در مدت زمان 300 روز شاهد افتتاح و بهره برداری این طرح خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی گفت: تاکید ما در زمان پذیرفتن این مسئولیت سنگین آن بود که از صفر تا صد اجرای گازرسانی به زاهدان را در اختیار داشته باشیم که با این موضوع موافقت شد و بر این اساس، اجرای 520 کیلومتر شبکه گازرسانی زاهدان معادل نیمی از این شهر به‌عهده شرکت گاز استان خراسان رضوی قرار گرفت.

وی افزود: مسیرهای سختی همانند دره پنج‌شیر در زاهدان وجود دارد که باید بتوانیم با اجرای یک خط تغذیه 20 اینچ در این شهر، گاز را به همه مناطق زاهدان برسانیم.

فانی ادامه داد: برای اجرای طرح گازرسانی در زاهدان حدود 200 میلیارد تومان اعتبار از سوی شرکت ملی گاز ایران در نظر گرفته شده که 100 میلیارد تومان مربوط به تامین کالا و اجرای پروژه پیمانکاران و 100 میلیارد تومان دیگر مربوط به مرمت، آسفالت، حفاری، مجوز انشعابات و ... است و این مبلغ از محل بودجه شرکت گاز سیستان و بلوچستان به‌طور کامل در اختیار شرکت گاز استان خراسان رضوی قرار دارد.

وی تصریح کرد: در طرح‌های گازرسانی خراسان رضوی برای هر چند محور، یک مسئول می‌گذاریم، اما برای پروژه گازرسانی زاهدان یک مدیر پروژه مستقل تعیین کرده‌ایم و برای هر بخش پروژه نیز یک مدیر گذاشته‌ایم که نشان‌دهنده عزم ما برای اجرای قدرتمند این طرح است.

فانی با بیان اینکه اشتغال آفرینی، رونق اقتصادی و افزایش سطح رفاه عمومی مردم از فواید توسعه گازرسانی است.گفت: شرکت گاز خراسان رضوی به‌عنوان قطب گازرسانی کشور، تاکنون پروژه‌های مهمی را در مناطق مختلفی همانند سیرجان، رفسنجان، کرمان و اردبیل اجرا کرده و برای انجام پروژه‌های خارج از کشور نیز آمادگی دارد.

مدیرمهندسی و اجرای طرح ها و روسای برنامه‌ریزی و روابط عمومی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی را در این سفر همراهی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز