خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

بازدید معاون رئیس‌جمهور از منطقه یک پروژه آزادراه تهران - شمال

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۰۵۸

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با همراهی استاندار البرز از روند تکمیل فاز یک پروژه آزادراه تهران شمال بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر نوبخت با همراهی عزیزاله شهبازی استاندار البرز و خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و‌ شهرسازی از روند پیشرفت پروژه آزادراه تهران-شمال، بازدید کرد.

معاون رئیس جمهور در حاشیه این بازدید از اهتمام دولت تدبیر و امید برای تسریع در بهره برداری از پروژه‌های راه سازی کشور و بویژه پروژه آزادراه تهران- شمال در راستای رفاه و آرامش مردم در ترددها و کاهش بار ترافیکی خبر داد. 

وی گفت: با مشارکت بنیاد مستضعفان کشور اعتباری حدود ۶۰۰ میلیارد تومان که سهم سازمان برنامه و بودجه کشور ۳۰۰ میلیارد تومان است برای تکمیل فاز یک پروژه آزادراه تهران شمال اختصاص یافت.

نوبخت افزود: پیمانکار پروژه باید ظرف ۲ ماه پس از تزریق اعتبار نسبت به اتمام و تحویل پروژه اقدام کند.

منطقه یک پروژه آزادراه تهران شمال ۳۲ کیلومتر است که اکنون ۹۵.۳ پیشرفت دارد و در حوزه استان البرز هیچ مانعی سر راه تکمیل آن وجود ندارد. 

این بازدید به دنبال دیدار و دعوت هفته گذشته استاندار البرز از رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور انجام شد چرا که در دیداری که صورت گرفت استاندار البرز اهمیت راه‌های البرز را تشریح کرده و بر ضرورت توجه ملی به راه های ملی استان تاکید داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز