خبرگزاری کار ایران

نوبخت :

امسال برای ریزش اشتغال هم برنامه داریم

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۵۱۴

محمدباقر نوبخت گفت: امسال علاوه بر ایجاد اشتغال که حدود یک میلیون فرصت شغلی است، برای ریزش اشتغال هم برنامه داریم و با تمام وزرا و دستگاه‌های مرتبط و نیز استان‌ها هماهنگی و مذاکرات لازم را استمرار خواهیم داد.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور، محمدباقر نوبخت امروز سه‌شنبه -سوم اردیبهشت ماه-در نشست با اعضای فراکسیون اشتغال مجلس شورای اسلامی و مدیران عامل برخی بانک‌ها در ساختمان سازمان برنامه و بودجه افزود:سازمان برنامه و بودجه کشور در سال رونق تولید همراه با دیگر وظایف و ماموریت‌‌هایی که ایفا می‌‌کند، به موضوع اشتغال اهتمام خاصی دارد.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری فراکسیون اشتغال مجلس شورای اسلامی و نهادها و ارکان‌ حاکمیت و دولت، به توسعه اشتغال و در نهایت رشد و توسعه کشور دست یابیم.

معاون رئیس‌جمهوری ادامه داد: موضوع رونق تولید در زمره راهبرد و رهنمود سال ۱۳۹۸ این سازمان و دولت است.

رئیس امور اقتصاد مقاومتی و شورای اقتصاد سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در این جلسه گزارشی از برنامه‌های اشتغال کشور و استان‌ها ارائه کرد و گفت: منابع تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور شامل صندوق توسعه ملی، تسهیلات بانکی و بودجه عمومی است.

افشین برمکی یادآوری کرد: از محل منابع صندوق توسعه ملی، یک میلیارد دلار برای تبصره ۱۸ و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار برای اشتغال روستایی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ساز‌وکارهای اجرایی تبصره ۱۸ و وظایف و ماموریت‌های همه دستگاه‌ها به‌طور دقیق و شفاف، روشن شده است و از طریق بانک‌های عامل اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز