خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت دبیرکل خانه کارگر در پی درگذشت کارگران آزادراه تهران شمال:

با کاهلان ایمنی کار برخورد کنید

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۳۴۵

در پی درگذشت تنی چند از کارگران راه‌سازی پروژه آزادراه تهران ـ شمال براثر فروریزش تونل، علیرضا محجوب پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پی درگذشت تنی چند از کارگران راه‌سازی پروژه آزادراه تهران ـ شمال براثر فروریزش تونل، علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر و رئیس فراکسیون کارگری مجلس)، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

«انالله و اناالیه راجعون

امروز خبر ناگوار درگذشت تعدادی از کارگران زحمتکش این مرز و بوم که برای سازندگی، ایران عزیزمان در حال کار در تونل آزادراه تهران ـ شمال، به شکل مظلومانه‌ای مجروح و کشته شدند، در آستانه روز کارگر، همه کارگران را اندوهگین کرد. این مصیبت بزرگ را به همه ملت ایران، به خصوص جامعه کارگری ایران، به ویژه خانواده‌های محترم بازماندگان، تسلیت عرض نموده و از مسئولین مربوطه می‌خواهیم چنانچه کاهلی در ایمنی کار صورت گرفته، موضوع را رسیدگی و نتایج آن را به جامعه کارگری اعلام نمایند تا دیگر شاهد این گونه حوادث ناشی از کار نباشیم و از تیم پزشکی تقاضا داریم تا تمام تلاش را برای بهبود مجروحان انجام دهند تا ان‌شاالله این کارگران عزیز بهبودی کامل را به دست آورند.

علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز