خبرگزاری کار ایران

مامور گشت پلیس اردکان، مانع خودکشی دختر14 ساله شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۵۳۸

هوشیاری مامور گشت شبانه پلیس در اردکان در استان یزد مانع خودکشی دختر نوجوان 14 ساله شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سید رضا صادقیان، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اردکان، در تشریح این خبر گفت: ساعت 22 شب گذشته، ماموران کلانتری مرکزی شهرستان اردکان از اقدام به خودکشی دختری 14 ساله با خبر و به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل متوجه شدند که دختری14ساله قصد دارد خود را از بالای پل به پایین بیندازد که سریعا ماموران امدادی، آتش نشانی و اورژانس اجتماعی در محل حاضر شدند.

 وی افزود: این فرد در ابتدا در مقابل ماموران از خود مقاومت به خرج داد اما با استفاده از تکنیک های مشاوره ای و آرام سازی و دادن روحیه و امید به زندگی از تصمیم خود منصرف و توسط نیرو های آتش نشان از بالای پل پایین آورده شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این دختر نوجوان پس از انتقال به کلانتری و انجام اقدامات مشاوره ای صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان اردکان به خانواده ها توصیه کرد: با گفت و گو و استفاده از مشاوران مجرب مشکلات بین اعضای خانواده را حل و فصل کنید تا از بروز رفتارهای پرخطر پیشگیری شود و در این بین مراکز مشاوره آرامش پلیس به صورت رایگان پذیرای عموم مردم است.

  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز