خبرگزاری کار ایران

محسنی‌بندپی خبر داد:

مراکز نگهداری بهاران در اختیار بهزیستی قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۳۴۳

استاندار تهران گفت: شهرداری تهران آمادگی خود را اعلام کرده که ۸ مرکز بهاران را به صورت آماده در اختیار سازمان بهزیستی استان تهران قرار دهد تا در ۲ مرکز به نگهداری از کودکان کار و خیابان و در باقی مراکز به رسیدگی به معتادان بهبود یافته بپردازیم.

به گزارش ایلنا، دومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سال جاری، ظهر امروز(یکشنبه) به ریاست محسنی‌بندپی، استاندار تهران و با حضور گودرزی، معاون امنیتی، انتظامی استاندار، اسدی، دبیر کارگروه و سایر اعضا در محل استانداری تهران برگزار شد.

انوشیروان محسنی‌بندپی، استاندار تهران در این جلسه، ضمن تاکید بر لزوم مقابله منسجم با معضل اعتیاد، اظهار داشت: باید از همه ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی برای مبارزه با اعتیاد در ابعاد مختلف پیشگیری، درمان، افزایش ظرفیت مراکز نگهداری و پاکسازی محلات نیازمند مداخله بهره بگیریم که البته، تا کنون نیز،  اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است.

وی افزود: در جلسه امروز، مقرر شد که پروتکل غربالگری تهیه شود که این مهم در دستور کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته تا بتوانیم، اقدامات خود را بر اساس موازین قانونی و این آئین‌نامه پیش ببریم. ما در توسعه و گسترش مراکز نگهداری، شرایطی را فراهم کردیم که ظرفیت خالی در این حوزه وجود دارد.

استاندار تهران، عنوان داشت: همچنین، شهرداری تهران نیز، آمادگی خود را اعلام کرده که ۸ مرکز بهاران را به صورت آماده در اختیار سازمان بهزیستی استان تهران قرار دهد تا در ۲ مرکز به نگهداری از کودکان کار و خیابان و در باقی مراکز به رسیدگی به معتادین بهبود یافته بپردازیم.

مقام عالی دولت در استان تهران، تصریح کرد: از دستگاه قضائی و دادگستری استان نیز این درخواست اعلام شده که با کمک مقام محترم قضایی، منازلی که پلمپ شده و به عنوان مراکز تهیه و فروش مواد روانگردان مورد استفاده قرار می‌گرفت، نسبت به مصادره این منازل اقدام شود تا اگر این منازل و محلات پاکسازی شده، این آسیب به سایر منازل و محلات اشاعه پیدا نکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز