خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

مردم به شایعات توجه نکنند/ شرایط تحت کنترل است

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۵۲۲

استاندار تهران گفت: سدهای استان تهران و البرز در بهترین شرایط بهره‌برداری قرار دارند و مردم به شایعات توجه نکنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسنی بندپی در گفت‌وگوی خبری در خصوص وضعیت استان تهران گفت: سدهای استان تهران و البرز در بهترین شرایط بهره برداری قرار دارند و مردم به شایعات توجه نکنند.

 وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با وجود بارندگی‌های سنگین که در ورودی‌های سدهای کرج لتیان و سایر سدهای استان تهران  بوده است، شرایط کاملاً تحت مدیریت است همچنین سد لتیان خروجی جاجرود و نمرود باز شده و شرایط را کاملا تحت کنترل داریم.

بندپی افزود: برای کنترل شرایط مقرر شده تا به میزان نیم متر بر ثانیه خروجی دبی سد کرج باز شود همچنین امروز بیشترین حجم بارندگی را ۱۵۱ متر بر ثانیه ورودی سد لتیان داشت.

استاندار تهران در ادامه تصریح کرد: ریزش سنگ و انسداد جاده در منطقه کن را داشتیم که به سرعت عوامل راهداری در محل حاضر شده‌اند اما برای احتیاط این منطقه محدودیت‌هایی برای رفت و آمد دارد.

وی اظهار کرد: در بازدید از شهرستان‌های اسلامشهر شمیرانات، قدس و شهریار موردی از آبگرفتگی در معابر گزارش نشده و اوضاع تحت کنترل است.

 بندپی افزود: رودخانه کرج بصورت مدیریت شده در غرب استان در حال جاری شدن است و دو شعبه این رودخانه یعنی شاد چای و سالور در حوضچه‌های غرب استان با وسعت ۷۰ هکتار با عمق ۹۰ ذخیره می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز