خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

امیدواریم امسال در شرایط بارندگی برف شاهد کاهش تلفات جاده‌ای باشیم

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۴۵۷

استاندار تهران با اشاره به همدلی دستگاه‌ها اظهار کرد: امیدواریم امسال در شرایط بارندگی برف شاهد کاهش تلفات جاده‌ای باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، استاندار تهران در رزمایش بزرگ طرح زمستانی تهران بزرگ که صبح امروز در بوستان ولایت برگزار شد، اظهار کرد: از فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ و رئیس پلیس راهور و جناب دکتر حناچی، شهردار محترم تهران برای همکاری در این رزمایش تشکر می‌کنیم.

محسنی بندپی ادامه داد: کشور ما علاوه بر برخورداری از نعمت‌های زیاد در ابعاد مختلف، از سوی دیگر در معرض بلایا و حوادث طبیعی و غیرطبیعی قرار دارد. ما جزو چهار کشور بلاخیز آسیا هستیم و در شرایط اضطراری که ۳۱ عدد از آنها در دنیا به وقوع می‌پیوندد، ما ۲۵ بلایا را تجربه کرده‌ایم.

 استاندار تهران تصریح کرد: تلاش ما این است که بتوانیم با هم افزایی، انسجام و همکاری در آستانه فصل سرما شرایطی را فراهم کنیم که حداقل سختی را برای مردم فراهم کند.

محسنی بندپی اضافه کرد: نیروی انتظامی اعلام آمادگی کرده که با همه توان و ظرفیت ها در شرایط بارندگی شاهد کاهش حوادث و تلفات انسانی باشیم. اگر هلال احمر با همه امکانات پای کار آمده اند تا اعلام آمادگی کنند، اگر اورژانس تهران اعلام آمادگی کرده تا در کمترین زمان ممکن افراد دچار آسیب را به نزدیکترین مراکز درمانی برسانند، نشان دهنده این است که این آمادگی در کشور فراهم شده است که شرایط بارش برف را مدیریت کنیم. امیدواریم با کلیه امکانات موجود و همدلی و بسیج همه ظرفیت‌ها بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که مثل سنوات گذشته (مدت چهار پنج سال اخیر) تلفات جاده ای کاهش یابد و در تهران ابتکار عملی به خرج دهیم که الگویی برای کلان شهرهای دیگر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز