خبرگزاری کار ایران

جمالی‌پور:

کارگران از حداقل‌ها برخوردار نیستند اما از کارشان نمی‌زنند/ بانک‌ها باید حامی نظام تولید در کشور باشند

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۳۲۶

فرماندار ویژه شهرری گفت:‌ کارگران از حداقل‌ها برخوردار نیستند اما از کارشان نمی‌زنند. پس از من مسوول هم چنین چیزی پذیرفته شده نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هدایت‌الله جمالی‌پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهر ری در مراسم تجلیل از کارگران و کارآفرینان نمونه شهرک صنعتی شمس‌آباد که به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر برگزار شد، گفت: این برای همه ما یک افتخار بزرگ است که دوران زندگی‌مان را کارگری کرده‌ایم.

وی ادامه داد: امروز شرایط کشورمان ویژه است. کارگران نقش اصلی در توسعه دارند و بدون توجه به آنها نمی‌توان وارد دالان توسعه شد. همه پیشرفت‌ها زمانی در خدمت رفاه جامعه قرار می‌گیرد که هدایت کنندگان آنها از جایگاه رفیع و ارزشمندی برخوردار باشند. کارگران در تمام عرصه‌ها در صف اول قرار داشتند و شهدای زیادی را تقدیم نظام کردند.

فرماندار ویژه شهرری تاکید کرد: ما باید فکر کنیم که همه سوار یک کشتی هستیم. متاسفانه عده‌ای این‌گونه نمی‌اندیشند. برخی فکر می‌کنند نظام با دولت جمهوری اسلامی متفاوت است اما این را باید در نظر داشت که هر جا آسیبی وارد شود در واقع نظام با چالش مواجه می‌شود. ما باید بپذیریم همه ما داخل این نظام هستیم. ما باید فعالیت‌مان را مبتنی بر همگرایی پیش ببریم و نباید بلبشو و اضطراب را به مردم انتقال دهیم.

معاون استاندار تهران اظهارداشت: تمام ابزارهای دشمن بسیج شده تا نارضایتی را بین تمام اقشار جامعه اعم از دانشجو، معلم و کارگر دامن بزنند. در کشور ما این پذیرفته شده نیست که به‌گونه‌ای قدم برداشته شود که به منافع دشمن افزوده شود.

وی با بیان اینکه سال 98 سال بسیار مهم و پر اهمیت است، تاکید کرد: اگر دیدگاه‌هایمان را به هم نزدیک و از اختلافات بیمبنا گذر کنیم می‌توانیم وارد فضای گفتمانی بشویم. امروز باید با یکدیگر همدلی کنیم. کارگران از حداقل‌ها برخوردار نیستند اما از کارشان نمی‌زنند. پس از من مسوول هم چنین چیزی پذیرفته شده نیست.

فرماندار ویژه شهرری یادآور شد: در این شهرستان ما همه یک‌صدا داریم. شش سال است با یک‌صدایی فعالیت و همکاری می‌کنیم. از امام جمعه، دستگاه اطلاعاتی و نظامی گرفته تا مدیران اجرایی همه یک‌پارچه هستند و هدف‌شان خدمت به مردم و پرهیز از اختلاف و آسیب به اعتماد عمومی است. از همین رو در این منطقه آرامش خوبی حکمفرما است بعلاوه بین مدیران واحدهای تولیدی شهرک‌صنعتی شمس‌آباد ارتباطات خوبی وجود دارد.

جمالی‌پور در پایان با انتقاد از رویه فعلی حاکم بر نظام بانکی کشور گفت: نظام بانکی ما مبتنی بر کسب منابع و ثروت است، نه تولید این درحالی است که بانک‌ها باید حامیان نظام تولید در کشور باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز