خبرگزاری کار ایران

استعفای ۱۵ مدیر خراسان رضوی برای حضور در انتخابات مجلس

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۲۸۳

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت : ۱۵ مدیر مشمول ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی برای شرکت در انتخابات خانه ملت از حوزه‌های انتخابیه استان از سمت خود استعفا داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حسن جعفری با اعلام این خبر اظهار کرد: آخرین مهلت استعفای مدیران مشمول ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۱۶ خرداد ماه بود و کسانی که تا این روز از سمت خود استعفا داده و مورد پذیرش قرار گرفت، می توانند برای حضور در رقابت های انتخاباتی نامزد شوند.

وی افزود: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از دستگاه های اجرایی تا ساعت ۱۷ شنبه ۱۸ خرداد ماه استعفای ۱۵ مدیر در سطوح مختلف نهایی شد.

جعفری با بیان اینکه آمار مدیران مستعفی از دستگاه های اجرایی، فرمانداری ها و شورای اداری اخذ شده است، اظهار کرد: از مجموع مدیران مستعفی یک نفر فرماندار، یک نفر معاون فرماندار، ۴ نفر از مدیران و معاونین ادارات مناطق و نواحی آموزش و پرورش، ۳ عضو شورای شهر، یک رئیس دادگستری و یک رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و یک رئیس مرکز علمی کاربردی برای حضور در رقابت های انتخاباتی استعفا داده‌اند. 

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ۲ مدیر کل هم که در دیگر استان ها فعالیت می‌کردند برای شرکت در انتخابات حوزه های انتخابیه خراسان رضوی از سمت خود استعفا داده و مورد پذیرش قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه از مجموع مدیران مستعفی تنها یک نفر مربوط به مشهد بوده است، گفت: در صورتی که دستگاه های اجرایی مورد جدیدی از استعفای مدیران مشمول ماده ۲۹قانون انتخابات مجلس گزارش دهند، اطلاع رسانی خواهد شد.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز