خبرگزاری کار ایران

سرهنگ گودرزی خبر داد:

اعمال محدودیت ترافیکی جاده کرج-چالوس در تعطیلات نیمه خرداد

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۶۹۷

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: با توجه به تعطیلی چند روز آینده، محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس اعمال می‌شود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا گودرزی با اشاره به تعطیلی روزهای آتی گفت: بر این اساس تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز دوشنبه (۱۳ خردادماه) تاساعت ۲ بامداد روز پس از آن از مر زن آباد به سمت کرج ممنوع است.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲ بامداد روز سه شنبه (۱۴ خردادماه) از کرج به سمت مرزن آباد یک‌طرفه می‌شود.

سرهنگ گودرزی افزود: همچنین از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه (۱۵ خردادماه) تردد وسایل نقلیه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ همان روز تا ساعت ۲ بامداد روز پنجشنبه (۱۶ خردادماه) تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه (۱۷ خردادماه) تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه (۱۸ خردادماه) از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه (۱۷خردادماه) تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه (۱۸ خردادماه) از مرزن آباد به سمت کرج یک‌طرفه خواهد شد.

وی یادآور شد: در صورتی که عید سعید فطر روز پنجشنبه ۱۶ خردادماه اعلام شود محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های روز چهارشنبه در روز پنجشنبه اعمال می‌شود.

سرهنگ گودرزی گفت: این ممنوعیت به‌دلیل تخلیه بار ترافیکی مسافران در حال بازگشت در این مسیر اجرا می‌شود.

به گفته وی، ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد.

سرهنگ گودرزی به رانندگان توصیه کرد: علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

رئیس پلیس راه البرز گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز