خبرگزاری کار ایران

اجرای برنامه‌های آموزشی- فرهنگی در هفته مبارزه با مواد مخدر در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۹۹۵

مدیر کل بهزیستی استان قزوین از اجرای برنامه های مختلف آموزشی و فرهنگی طی هفته مبارزه با موادمخدر با همکاری موسسات مختلف زیر نظر این اداره کل خبر داد.

علیرضا وارثی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: به مناسبت هفته مبارزه با موادمخدر از یکم تا ششم تیر ماه برنامه‌های مختلفی در شهرستان‌های استان قزوین پیش‌بینی شده که به اجرا درمی‌آید.

وی افزود: برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد به همراه جشن، پخش فیلم، گلگشت خانوادگی، برگزاری همایش صبحگاهی و ورزشی و نمایشگاه عکس "به اعتیاد نه بگو" و جلسه آموزشی در مناطق مختلف شهرستان قزوین درنظر گرفته شده است.

مدیر کل بهزیستی استان قزوین به برگزاری سه همایش مبارزه با مواد مخدر و همچنین برنامه پیاده‌روی  در رازمیان و معلم‌کلایه اشاره کرد و ادامه داد: همایش پیشگیری از اعتیاد برای زنان سرپرست خانوار و فرزندان آنها در محمودآباد نمونه  برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کارگاه پیشگیری از اعتیاد، همایش پیشگیری از اعتیاد، مسابقه نقاشی با موضوع پیشگیری از اعتیاد، مسابقه ورزشی با شعار ورزش دشمن اعتیاد و نقاشی با موضوع اعتیاد در مهاد کودک از جمله برنامه‌هایی است که در شهرستان البرز به اجرا درمی‌آید.

این مسئول تصریح کرد: مسابقه نقاشی و پخش سی دی و بروشور، همایش و نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و نصب بنر با موضوع پیشگیری از اعتیاد از برنامه‌های پیش‌بینی شده در شهرستان آبیک در هفته مبارزه با مواد مخدر است.

مدیر کل بهزیستی استان قزوین به اجرای تئاترخیابانی و برگزاری نمایشگاه خیابانی با موضوع اعتیاد، پخش پنفلت آموزشی پیشگیری از اعتیاد و کارگاه آموزشی با موضوع اعتیاد در شهرستان تاکستان اشاره کرد و افزود: مسابقه طناب کشی بین بهبودیافتگان و برگزاری مسابقه فرهنگی توزیع  پمفلت وبروشوروتراکت  از دیگر برنامه‌های این شهرستان در هفته مبارزه با مواد مخدر است.

وارثی ادامه داد:  در شهرهای شهرستان بوئین‌زهرا آموزش پیشگیری از گل و الکل در بین عموم مردم و بانوان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: برنامه‌های پیش‌بینی شده هفته مبارزه با مواد مخدر در استان قزوین با همکاری موسسات مختلف زیر نظر اداره کل بهزیستی استان قزوین اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز