خبرگزاری کار ایران

سرهنگ علیزاده:

بیش از سه هزار بسیجی فردیسی به حرم مطهر اعزام می شوند

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۵۹۱

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) از اعزام ۳۲۰۰ نفر از بسیجیان فردیسی به حرم مطهر در روز ۱۴ خرداد خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احسان علیزاده از اعزام ۳۲۰۰ نفر از همشهریان فردیس و روزه دار و بسیجیان به حرم مطهر در روز ۱۴ خرداد و برگزاری مراسمات مختلف در سطح شهر به تعداد ۱۲ برنامه محوری در مساجد و بیش از ۴۰ مراسم غیر متمرکز در سطح شهرستان خبرداد.

سرهنگ علیزاده افزود: می‌باید از آرمان های بلند امام خمینی (س) دفاع کنیم و همانگونه که امام راحل به استکبار جهانی یعنی آمریکا نه گفت و دست پلید آنها را از کشور ما کوتاه کرد، ما هم باید راه امام را دنبال کنیم. ما با پیروی از رهنمودهای امام(ره) و مقام معظم رهبری دشمنان را برای همیشه از دخالت در این نظام و انقلاب مایوس خواهیم کرد.

وی در ادامه با تاکید بر این که شناخت امام خمینی نیاز امروز جامعه بشری است، خدمت به آرمان‌ها و اهداف بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و انتقال ارزش‌ها و ابعاد شخصیتی معمار انقلاب اسلامی را یک وظیفه همگانی دانست و تصریح کرد: اشاعه سیره و منش، اهداف و آرمان‌های امام(س) کشور و جوانان را در برابر ترفندهای دشمنان ایمن می‌کند.

سرهنگ علیزاده در پایان گفت: آشنا کردن نسل جوان با آرمان‌ها و اندیشه‌های حضرت امام و رهبر انقلاب و تبیین اندیشه‌های استکبارستیزی، مردم‌محوری و عدالت‌طلبی حضرت امام و مقام معظم رهبری و زنده نگه داشتن یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های امام از اهداف برنامه‌های اندیشیده شده به شمار می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز