خبرگزاری کار ایران

در استان البرز؛

ثبت نام چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۸۴۴

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از ثبت نام چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر در این استان از تاریخ 4 خرداد لغایت 10 تیرماه سالجاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل خلیلی در خصوص مهمترین اهداف برگزاری جشنواره تعاونی های برتر، اظهار داشت: این جشنواره در راستای معرفی توانمندی های بخش تعاون به اقشار مختلف جامعه و مسئولان با هدف توسعه و ترویج فرهنگ تعاون در جامعه و ارج نهادن به زحمات تلاشگران بخش تعاون برگزار می شود.

وی افزود: ارتقاء جایگاه و اهمیت تعاون و مشارکت در جامعه، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضاء خانواده بزرگ تعاون کشور، تشویق و ترغیب فعالیت های تولیدی، توزیعی و خدماتی در مناطق مختلف، معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی برای بهره‌گیری سایر تعاونی‌ها و ایجاد فضای مناسب برای انتقال دانش رسمی و بومی در تعاون و توسعه مشارکت‌های مردمی هر ساله با حضور مقامات برجسته کشوری و استانی، تعاونگران، پیشکسوتان و مدیران ارشد بخش تعاونی از اهداف دیگر جشنواره محسوب می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با معرفی گرایشهای تعاونی ها به منظور شرکت در این جشنواره خاطر نشان کرد: در چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر، تمامی شرکت‌ها و اتحایه های تعاونی در گرایش‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، خدماتی، تأمین نیاز تولیدکنندگان، تأمین نیاز مصرف کنندگان، تأمین نیاز صنوف خدماتی، اعتبار، دهیاری‌ها، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشینان، دانش بنیان، سهامی عام، فراگیر ملی، بنیاد تعاون و کارآفرینی واتاق تعاون می‌توانند برای حضور در جشنواره ثبت نام کنند.

وی ادامه داد : تعاونگران استان البرز  می توانند برای شرکت در این جشنواره از تاریخ  4 خردادماه لغایت 10تیرماه سالجاری با مراجعه به آدرس اینترنتی taavonibartar.mcls.gov.ir   ثبت نام نمایند. همچنین دبیرخانه این جشنواره در مدیریت تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با شماره تلفن 32128000 داخلی 204، آماده پاسخگویی علاقه مندان است.

شایان ذکر است جشنواره تعاونگران برتر استان البرز هر ساله در شهریورماه و درهفته تعاون برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز