خبرگزاری کار ایران

سهندی خبر داد:

حامی‌یابی برای ۶۱۹ نفر از فرزندان یتیم و بدسرپرست آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۷۹۴

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی گفت: در نیمه نخست ماه رمضان امسال برای ۶۱۹ نفر از فرزندان یتیم و بدسرپرست استان حامی‌ پیدا شده است.

عزیز سهندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه با اشاره به اینکه در آذربایجان‌غربی ۱۱ هزار و ۳۰۰ یتیم و فرزندان محسنین شناسایی شده است، اظهار کرد: طبق هدف‌گذاری های صورت گرفته بنا بر این شده است تا در ماه رمضان برای هزار نفر از این فرزندان حامی‌یابی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست ماه رمضان برای ۶۱۹ نفر از فرزندان یتیم و محسنین حامی‌یابی انجام شده است، افزود: در سطح استان ۸۴۰ نفر از فرزندان یتیم و محسنین توسط حامیان مورد حمایت قرار گرفته‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در ارتباط با اطعام نیازمندان در نیمه نخست ماه رمضان، چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان مساعدت انجام شده است، ادامه داد: همچنین در این مدت برای سه هزار و ۳۸۰ خانوار نیازمند سبدهای کالا به ارزش ۶۴۰ میلیون تومان داده شده است.

وی با اشاره به توزیع غذای گرم به ارزش ۳۷۰ میلیون تومان در بین ۱۴ هزار و ۴۲۱ نیازمند و مددجوی استان عنوان کرد: همچنین در نیمه نخست ماه رمضان ۲۸۰ میلیون تومان کفاره توسط مردم آذربایجان‌غربی پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز