خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی مدیرکل کمیته امداد امام(ره) لرستان؛

رئیس جدید کمیته امداد شهرستان پلدختر منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۳۸۳۷۵۰

طی حکمی از سوی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان لرستان نبی اله ناظری به عنوان رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی شهرستان پلدختر منصوب شد.

به گزارش خبر نگار ایلنا در پلدختر، صبح امروز طی حکمی ازسوی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان لرستان نبی اله ناظری به عنوان رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی شهرستان پلدختر منصوب شد.
 
براساس‌این گزارش مدیر جدیدکمیته امداد پلدختر از نیروهای بومی شهرستان و دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی است و در سال 1377 به استخدام این نهاد انقلابی درآمده است.

ناظری 10سال کارشناس مسئول خودکفایی امداد پلدختر و از سال1387 تاکنون نیز بمدت 8 سال در واحد معاونت خودکفایی اداره کل امداد استان خدمت کرده است.
 
نبی اله ناظری در گفت و گویی برنامه های خود را توجه به رویکردجدید امداد،مدیریت تحول و چابک سازی امداد، بهبودفرآیندهای کاری امداد و توجه به اصل مددکار محوری تقویت حوزه مددکاری به منظور خدمت بی منت به محرومین اعلام کرد.
 
وی همچنین توجه ویژه به تکریم ارباب رجوع، سرکشی مستمر و ارتباط مستقیم بامددجویان تحت حمایت، اولویت دادن به برنامه های امداد مرتبط با اقتصادمقاومتی، تلاش در جهت جلب مشارکت‌های مردمی و افزایش اعتماد مردمی و همچنین تعامل سازنده با ائمه جمعه وجماعت ، فرمانداری را ازاولویت‌های برنامه کاری خود برشمرد.
 
مدیر جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پلدختر در پایان تصریح کرد: تلاش در راستای ایجاد صمیمیت و همدلی در بین همکاران و توجه به بحث توانمندسازی به خصوص ایجاداشتغال پایدار و خودکفا نمودن مددجویان براساس ضوابط مربوطه از برنامه های مورد نظر برای پیشرفت امور این نهاد خواهد بود.
 
گفتنی است انتصاب مدیرجدید کمیته امداد امام خمینی شهرستان به دنبال بازنشستگی علی میرزا خدائی پس از 32 سال خدمت در این نهاد و 8 سال مدیریت کمیته امداد پلدختر صورت گرفته است.
 
برپایه این گزارش در مراسم دیگری کرم مرادی نیز بعنوان رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش معمولان منصوب و از تلاش های 2 ساله آقای پاپی کرم عبدی پور قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز