خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام:

همکاری کمیته امداد ایلام و بانک ملی در زمینه توانمندسازی اقتصادی مددجویان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۸۳

بانک ملی استان ایلام در زمینه توانمندسازی اقتصادی خانواده های مددجوی کمیته امداد این استان با این نهاد همکاری خواهد کرد.

ایلنا: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: بانک ملی استان ایلام در زمینه توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های مددجوی کمیته امداد این استان با این نهاد همکاری خواهد کرد.

به گزارش ایلنا علی حسین احمدی در نشست مشترک مدیران کمیته امداد با مدیران شعب بانک ملی استان ایلام که با حضور مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام برگزار گردید بیان داشت: بر اساس تفاهم نامه‌های منعقد شده بین این نهاد و بانک ملی همکاری این دو سازمان در زمینه‌های اشتغال زایی و توانمند سازی مددجویان سرعت بیشتری خواهد گرفت.

وی افزود: بانک ملی در سال‌های گذشته علاوه بر زمینه‌های اشتغال در برنامه‌های طرح اکرام، مشارکت‌های مردمی، صدقات و برنامه‌های ماه رمضان با این نهاد همکاری‌های مطلوبی داشته است.

احمدی افزود: کمیته امداد استان ایلام در حال حاضر به بیش از ۵۳ هزار نفر در این استان خدمات دهی مستمر و به تعداد بیشتری خدمات کلینیکی ارائه می‌کند.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات کلینیکی به نیازمندان یکی از مهم‌ترین رویکرد‌ها و اقدامات موثر این نهاد بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز