خبرگزاری کار ایران

بر اساس آمار؛

استان البرز در جایگاه نخست کشف کالای قاچاق کشور قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۰۹۷

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز از رتبه نخست استان در دو بخش تعداد پرونده‌های متشکله و ارزش ریالی کشفیات قاچاق در فروردین ماه 98 خبر داد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی، ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه و حمایت توامان از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان داخلی، آمار عملکرد فروردین ماه سال جاری که با امضای وزیر صمت برای رئیس جمهوری نیز ارسال شده بیانگر آن است که سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در بخش تعداد پرونده های متشکله با 78 مورد تشکیل پرونده کالای قاچاق در جایگاه نخست کشور قرار دارد.

شاهمرادی با اشاره به ارزش ریالی کشفیات قاچاق کشور در فروردین ماه 98 که بیانگر رقم 133 میلیارد ریال است تصریح کرد: استان البرز در بخش ارزش ریالی کشفیات قاچاق نیز در فروردین ماه 98 با کشفیاتی به ارزش 111 میلیارد ریال رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

بنا به گفته این مقام مسئول بیشترین ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه نیز به ترتیب مرتبط با پوشاک و متفرعات پوشاک، مواد خوراکی، محصولات صنایع غذایی، لوازم آرایشی- بهداشتی، سیگار، توتون، تنباکو و محصولات دخانی بوده است که در این رابطه پرونده های لازم تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز