خبرگزاری کار ایران

شاهمرادی خبر داد:

سال 97 بازرسی از واحدهای صنفی 25 درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۶۸۵

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از 45 هزار و 660 مورد بازرسی از واحدهای صنفی در سال 97 خبر داد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی، ضمن اعلام این خبر گفت: در سال 97 تعداد کل بازرسی های انجام شده این سازمان از واحدهای صنفی شامل رسته های تولیدی، توزیعی، خدماتی، فنی و... 45 هزار و 660 مورد بوده که این آمار نسبت به سال 96 رشدی 25 درصدی داشته است.

وی با بیان افزایش 81 درصدی تعداد پرونده های متشکله سال 97 نسبت به سال 96 افزود: تعداد پرونده های متشکله سال 97 شامل شش هزار و 461 پرونده می شود این در حالیست که آمار تعداد پرونده های متشکله سال 96 بیانگر عدد سه هزار و 570 پرونده است.

شاهمرادی در ادامه تصریح کرد: ارزش ریالی پرونده های متشکله سال گذشته نیز عدد هفت هزار و 242 میلیارد ریال را نشان می دهد.

رئیس سازمان صمت استان البرز از رشد 35 درصدی شکایات واصله از طریق سامانه 124 نسبت به سال 96 خبر داد و بیان کرد: در سال 97 مجموعا هشت هزار و 519 شکایت از طریق سامانه 124 واصل شده است که شش هزار و 723 مورد آن تلفنی، یک هزار و 779 مورد آن حضوری و 17 مورد آن از طریق پورتال سازمان واصل شده است.

بنا به گفته این مقام مسئول در بخش کالا بیشترین میزان شکایات مربوط به مواد خوراکی (اقلام سوپر مارکتی)، مرغ، تخم مرغ، گوشت و نان و در بخش خدمات نیز بیشترین میزان شکایات مربوط به مبلمان، املاک، کابینت، شرکت های خودرویی، رستوران و تلفن همراه بوده است.

شاهمرادی درباره روند بررسی تخلفات واحدهای صنفی اظهار داشت: کلیه پرونده های متشکله جهت صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شده و حکم نهایی توسط این مرجع قانونی صادر می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز