خبرگزاری کار ایران

همکاری ارکستر خصوصی ایستگاه با «ریچارد کلایدرمن»/ نمایش موزیکال فصل جدیدی در اجرای تئاتر ایران است

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۶۵۶

سرپرست گروه موسیقی نمایش موزیکال «عروس مردگان» درباره سابقه همکاری‌های ارکستر خصوصی ایستگاه خاطرنشان کرد: ما پیش‌تر کنسرت مشترکی با «ریچارد کلایدرمن» داشتیم و چند اجرا هم با ناصر چشم‌آذر پشت سر گذاشتیم. در واقع گروه ما ارکستری خصوصی است که در ۱۰ سال گذشته در جشنواره فجر هم حضور داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تئاتر موزیکال «عروس مردگان» به کارگردانی امیدرضا سپهری که از نیمه اردیبهشت در تالار رویال هال هتل اسپیناس پالاس روی صحنه رفته است، چهارشنبه هفته قبل (۲۵ اردیبهشت) پس از ۶ شب اجرا ناگهان با بسته شدن سایت فروش بلیت روبرو شد و مدیرکل هنرهای نمایشی هم از توقیف نمایش به دلیل رعایت نکردن برخی تذکرها پس از بازبینی حین اجرا خبر داد. البته به دلیل تعداد بالای بلیت‌های فروخته شده در روزهای پنجشنبه و جمعه، اجازه اجرا به شرط بازبینی دوباره داده شد و نمایش روی صحنه رفت. «عروس مردگان» که بلیت‌فروشی خود را دوباره در سایت tik8 آغاز کرده، همراهی ارکستر ایستگاه را با خود دارد. 

مهدی نوروزی (سرپرست ارکستر ایستگاه) درباره این همکاری به ایلنا گفت: سال پیش از سوی امیدرضا سپهری کارگردان این نمایش به من پیشنهاد شد تا با ارکسترم همراه گروه‌شان باشم و می‌خواستند اجرای کاملی را در بخش موسیقی داشته باشند که من هم پذیرفتم و از ماه‌ها پیش تمرینات‌مان را آغاز کردیم. 

او درباره چینش موسیقی‌های استفاده شده در این تئاتر موزیکال گفت: بخشی از موسیقی‌های این تئاتر، همان موسیقی‌هایی است که در انیمیشن استفاده شده و در کنارش چند قطعه را هم میلاد مهدوی ساخت و دو قطعه هم کار امید رجبی است.

نوروزی درباره سابقه همکاری‌های ارکستر خصوصی ایستگاه خاطرنشان کرد: ما پیش‌تر کنسرت مشترکی با «ریچارد کلایدرمن» داشتیم و چند اجرا هم با ناصر چشم‌آذر پشت سر گذاشتیم. در واقع گروه ما ارکستری خصوصی است که در ۱۰ سال گذشته در جشنواره فجر هم حضور داشته است.

سرپرست ارکستر ایستگاه درباره دشواری‌های اجرای ارکستر برای تئاتر هم گفت: چند وقتی است که فصل جدیدی در اجرای صحنه‌ای باز شده که تئاتر موزیکال نام دارد. «عروس مردگان» هم چون یک نمایش موزیکال است، به عنوان بزرگترین پروژه سال، سختی‌های خودش را دارد.

نوروزی تصریح کرد: از جمله این دشواری‌ها این است که در کنسرت، زمان‌بندی اجرای قطعات مشخص است اما وقتی با نمایش همراه می‌شویم سختی‌های هماهنگی‌ها با اجرا دوچندان می‌شود.

او در پایان این تجربه را چنین توصیف کرد: تجربه خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و فکر می‌کنم ظرفیت تئاتر ما چنان هست که فرصت رقم خوردن چندباره این دست تجارب را داشته باشد.

این نمایش به تهیه‌کنندگی مریم نراقی و با بازی بازیگرانی همچون میلاد کی‌مرام (ویکتور)، نازنین بیاتی (اِمیلی)، شقایق دهقان (مَدْلین)، مهران احمدی (الْدِر گوتِنیک)، مهران امام‌بخش (فینیس اِوِرگِلت)، ناصر عاشوری (ویلیام وَندورت)، علی عامل هاشمی (میهیو) و امیر جعفری (لٌرد بارکیس) با حضور نیکی کریمی (ویٰکْتوریا) ساعت ۲۲ در سالن تهران رویال هال روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز