خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبرداد:

علت تیراندازی صبح امروز در کرمانشاه دستگیری سارقان سیم برق بود

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۹۸۱

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در خصوص وقوع تیراندازی امروز صبح که در حوالی میدان نیایش این شهرستان اتفاق افتاد، گفت: این تیراندازی از سوی ماموران به سمت خودروی 2 سارق سیم برق انجام که در نهایت منجر به دستگیری آنها شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ حسین براری اظهار داشت: حدود ساعت 6 صبح امروز 26 اردیبهشت ماه ماموران کلانتری نیایش حین گشت‌زنی به دو سارق برخورد کردند که قصد سرقت سیم برق در محدوده انتهای شهرک فرهنگیان فاز 2 را داشتند. 

وی ادامه داد: دو فرد سارق با مشاهده ماموران به وسیله یک دستگاه خودروی پراید و بدون توجه به اخطار ایست پلیس به سمت میدان نیایش اقدام به فرار کردند.

سرهنگ براری افزود: ماموران کلانتری نیز با استفاده از قانون به کار گیری سلاح برای دستگیری سارقان مجبور به تیراندازی به سمت لاستیک خودروی آنها شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآوری کرد: در نهایت پلیس موفق شد خودروی سارقان را متوقف و هر دو سارق را پیش از فرار دستگیر کند.

وی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های انجام شده اعتراف کردند که با توجه به تاریکی هوا و خلوت بودن خیابان قصد سرقت سیم برق داشته‌اند. 

سرهنگ براری در پایان از معرفی هردو متهم دستگیر شده به دستگاه قضایی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز