خبرگزاری کار ایران

با بهترین کافه‌ها و رستوران‌های مشهد آشنا شوید

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۴۲۰

غذا بخش مهمی از یک سفر گردشگری است. برخی مقصدها به خاطر غذای خود معروف هستند. برخی دیگر هم به خاطر حضور یک سری رستوران و کافه مهم محبوب می‌شوند. به هر ترتیب همین نشانه اهمیت غذا است. به همین خاطر تصمیم گرفتیم که یک سری از مهم‌ترین و بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها شهر مشهد را به شما معرفی کنیم. از طریق می‌توانید در سفر خود به این شهر مقدس از غذاهای خوب هم لذت کافی را ببرید.

جاهای دیدنی مشهد کم نیستند، گزینه‌های فراوانی پیش روی شما وجود دارد. هتل‌های برتر شهر مشهد همگی حداقل یک رستوران و کافه درون مجموعه خود دارند. اکثر این هتل‌ها هم خدمات خوب و باکیفیتی را ارائه می‌دهند. اما سر زدن به اماکنی بیرون از هتل به شما کمک می‌کند که با فضای شهر بیشتر آشنا شوید و کمی از فرهنگ مشهد را درک کنید. برای خرید بلیط هواپیما مشهد همین امروز از طریق فلایتیو اقدام کنید.

کافه نون مشهد

کافه نون یکی از بهترین کافه قنادی‌های شهر مشهد است. این کافه مدتی است که بنا شده و در همین مدت محبوبیت بالایی را برای خود کسب کرده. منوی کافه شامل انتخاب‌های فراوانی است. از انواع نوشیدنی و شیرینی گرفته تا خوراکی‌های سنگین‌تر در این کافه سرو می‌شود.

قهوه و کروسان این کافه بسیار معروف و محبوب است و پیشنهاد می‌کنیم هنگام سر زدن به مشهد حتما این دو را امتحان کنید. می‌توانید برای اطمینان پیش از سر زدن به کافه، یک میز خوب رزرو کنید. کیفیت سرویس به شدت بالا است و نیاز به هزینه زیادی نیست چون منو کافه قیمت بسیار مناسبی دارد. برای خرید بلیط قطار مشهد نیز می توانید از خدمات فلایتیو استفاده کنید.

کافه لئون مشهد

کافه لئون مناسب کسانی است که به دنبال یک قهوه فوق‌العاده در محیطی صمیمی و دنج هستند. قهوه این کافه بسیار معروف است و مدیران مجموعه کار خود را خیلی جدی می‌گیرند و در تلاش هستند تا نوشیدنی خوبی تهیه کنند. منوی این کافه البته محدود به قهوه نیست و خوراکی‌های مختلفی در وعده‌های مختلف روز سرو می‌شود.

اکثر جمعه‌ها برای وعده صبحانه یک میز سلف سرویس هم ترتیب داده شده تا به صورت کامل بتوانید از صبحانه خود لذت ببرید. می‌توانید با خانواده به این کافه سر بزنید چون محیط بسیار صمیمی و گرم است.

رستوران نسیم لبنان مشهد

با بهترین کافه‌ها و رستوران‌های مشهد آشنا شوید

همانطور که از نام رستوران مشخص است، با یک رستوران عربی لبنانی روبرو هستید. حتما یک بار هم که شده باید در طول زندگی خود مزه‌ی غذاهای لبنانی را بچشید. غذاهای لبنانی همگی انتخاب‌هایی خوشمزه هستند که نمی‌توان آن‌ها را از دست داد. اگر در مشهد هستید، پس فرصت را از دست ندهید و به این بهانه سری به رستوران نسیم لبنان بزنید.

حموص، دلمه عربی، شاورما، توشکا لحمه و پیتزای سجوق همگی بخشی از گزینه‌های منو این رستوران هستند. همه نوع سلیقه‌ای می‌تواند یک گزینه خوب در این رستوران پیدا کند. فضای رستوران هم اکثرا پرشور است و مطمئنا از انرژی آن لذت خواهید برد. سری به این رستوران بزنید و با غذای لبنانی آشنا شوید.

کافه رستوران تی‌رکس

اگر به دنبال یک وعده گوشتی و فست فودی خیلی لذیذ و چرب هستید پس باید سری به کافه رستوران تی‌رکس بزنید. همانطور که از نام مشخص است، این کافه رستوران تمرکز خود را روی غذاهای گوشتی قرار داده و انواع برگر و استیک در این مکان یافت می‌شود. عموما معروف‌ترین و بهترین گزینه منو هم استیک است.

برگرهای این مجموعه هم لذیذ و چرب هستند. اکثر غذاها عموما حجم خیلی بالایی دارند و گاهی شاید برای یک نفر بیشتر باشند، و همچنین اگر به دنبال وعده رژیمی هستید، پیشنهاد می‌کنیم که به این کافه رستوران نروید چون چربی غذا که باعث لذیذتر شدن غذا می‌شود، کمی بالا است.

رستوران پسران کریم

 

با بهترین کافه‌ها و رستوران‌های مشهد آشنا شوید

پسران کریم مشهد شاید معروف‌ترین و بهترین چلوماهیچه کل مشهد را سرو کند. اگر سری به این رستوران نزده‌اید باید شکلی همانند کبابی مسلم واقع در بازار تهران را تصور کنید. غذاها هم همانگونه زیاد هستند و یک سفارش شاید برای یک نفر بیش از اندازه باشد.

اما همانطور که گفتیم چلوماهیچه این رستوران معروف‌ترین چلوماهیچه مشهد است. بسیاری به خاطر همین گزینه به این رستوران سر می‌زنند. اما در کنار این گزینه، غذاها و کباب‌های دیگری هم موجود است. این رستوران سه شعبه دارد که شعبه اصلی در خیابان خیام واقع شده. اگر با صف و شلوغی مشکلی ندارید، پس به شعبه خیام مراجعه کنید تا از فضا و طعم فوق‌العاده غذا لذت ببرید.

آش‌کده یاران مشهد

آش یک بخش جدا نشدنی از رژیم غذایی ایرانی است. آش غذایی است که در عین سادگی بسیار خوشمزه است و خوردن آش کنار خانواده یک اتفاقی است که همیشه رخ نمی‌دهد و لذت‌بخش خواهد بود. در بین گزینه‌های کافه و رستوران معرفی شده در این لیست، احتمالا در کافه‌ها بتوانید یک گزینه گیاهی پیدا کنید، اما اگر گیاهخوار هستید و هیچ گزینه‌ای پیدا نکردید، پیشنهاد ما این است که سری به آش‌کده یاران بزنید.

در کنار آش، منوی این رستوران انواع و اقسام غذاهای خانگی و سنتی را درون خود جا داده. کوفته، دلمه، گندم پلو، شامی و انواع آش در منو این رستوران یافت می‌شود. این رستوران همه ساعت‌های روز آماده سرویس‌دهی است و قیمت آن بسیار مناسب خواهد بود. پس حتما با خانواده خود سری به این رستوران خوب بزنید.

کافه سید

کافه سید، یک کافه کوچک و قدیمی است که ظاهری بسیار ساده و متواضع دارد. اصلا خبری از نورپردازی خاص و منوی خاص و نوشیدنی‌های خاص نیست. در عوض با یک غذای ساده و بسیار خوشمزه روبرو هستید. حتما برای یک وعده صبحانه یا ناهار به کافه سید سری بزنید.

منو صبحانه متشکل از گزینه‌های مثل خامه مربا، کره مربا و مهم‌تر از همه املت است. املت کافه سید بسیار معروف و خوشمزه است و باید آن را امتحان کنید. برای ناهار هم یک گزینه وجود دارد و آن هم دیزی سنگی کافه سید است. اگر به دنبال مکانی آرام و قدیمی و ساده هستید، کافه سید یک مقصد خوب خواهد بود.

کافه کیوسک مشهد

با بهترین کافه‌ها و رستوران‌های مشهد آشنا شوید

کافه کیوسک هم چند شعبه در مشهد دارد، اما یکی از شعبه‌های خود شعبه فودفکتوری است. این شعبه غذاهای فوق‌العاده خوشمزه و مناسبی را دارد و در کنار آن نوشیدنی‌های خیلی خوشمزه‌ای سرو خواهد شد. منوی کافه برای صبحانه، ناهار، میان‌وعده و شام مناسب است و هر زمانی از روز می‌توانید یک سفارش کامل داشته باشید.

اگر برای صبحانه سر بزنید کنار منو صبحانه یک دونات و چای رایگان هم به شما ارائه خواهد شد. از نظر قیمتی هم با کافه خوش‌قیمتی روبرو هستید. پیشنهاد می‌کنیم که حتما به این کافه سر بزنید و از طراحی جذاب و غذاهای خوشمزه آن لذت تمام را ببرید.

رستوران ایتالیایی لیو مشهد

به لیو سری بزنید و از یک پیتزای فوق‌العاده لذت ببرید. این رستوران فضایی آرام دارد و می‌توانید در این فضا از منو خوب رستوران لذت ببرید و یک غذای خوب را امتحان کنید. منوی رستوران شامل چندین نوع پیتزا خوشمزه در کنار انواع سالاد و پاستا است.

از سالادها می‌توان به سالاد مخصوص خود رستوران اشاره کرد. سس پیتزای رستوران هم خوشمزه است و مخصوص خود رستوران است. برای خوردن یک وعده غذای متفاوت و مناسب حتما سری به رستوران ایتالیایی لیو بزنید.

رستوران معین درباری

معین درباری یکی از رستوران‌های سنتی و قدیمی شهر مقدس مشهد است. طراحی فضای داخلی رستوران برپایه آینه‌کاری است و کل فضا آینه‌کاری شده. همچنین برای رفتن به داخل سالن، باید چند پله از سطح زمین پایین‌تر بروید. غذاهای سنتی ایرانی و کبابی همگی در منو رستوران پیدا می‌شود و می‌توانید از میز سالاد، سالاد و پیش‌غذای خوبی هم سفارش دهید.

شیشلیک رستوران هم بسیار معروف است و بسیار به خاطر شیشلیک به این رستوران سر می‌زنند. اگر به دنبال یک تجربه سنتی و جذاب ایرانی هستید حتما سری به معین درباری بزنید و از فضا و منو خوب لذت ببرید.

کافه ۱۸۶۰ مشهد

همانطور که از نام کافه مشخص است، تم کافه قدیمی و وسترن است. طراحی کافه به شکلی است که شبیه به فیلم‌ها وسترن شده و تداعی یک فرهنگ دور است. نوشیدنی‌ها بسیار خوشمزه است و مهم‌ترین بخش منو کافه هم برگر و هات‌داگ کافه است.

مطمئنا سر زدن به این کافه تجربه متفاوت و تازه‌ای خواهد بود چون کافه تم‌محور در کشور فراوان نیست و پیدا کردن چنین کافه‌ای در شهر مشهد هم سخت است. می‌توانید به کافه ۱۸۶۰ مشهد سر بزنید و از موسیقی کانتری و غذا و نوشیدنی خوب لذت ببرید.

با بهترین کافه‌ها و رستوران‌های مشهد آشنا شوید

مشهد فضاهای گردشگری فراوانی دارد. این شهر یکی از قطب‌های گردشگری ایران است. اگر در تابستان پیش رو یا هر زمانی از سال به این شهر زیبا سر زدید، حتما برای خوردن غذا و سر زدن به کافه‌ها از لیست پیشنهادی فلایتیو استفاده کنید. مطمئنا یک غذا و نوشیدنی خوب، لذت سفر را چندبرابر خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز