خبرگزاری کار ایران

قاسم پور خبر داد:

9 واحد تولیدی غیرفعال بردسکن وارد چرخه تولید شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۹۲۵

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری بردسکن گفت: 9 واحد تولیدی که در شهرستان غیرفعال بود با تزریق تسهیلات لازم وارد چرخه تولید شدند.

ابراهیم قاسم پور در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت: سال قبل 26 جلسه کارگروه رفع موانع تولید برگزار شد و با  تصمیمات اتخاذ شده و پرداخت تسهیلات به 9 واحد تولیدی که غیر فعال بودند فعالیت خود را مجددا آغاز کردند.

وی اظهارداشت: این واحدها در زمینه معادن، کشاورزی و صنعت بود و امروز دراین واحدها زمینه اشتغال بیش از 200 نفر فراهم شده است. 

وی همچنین گفت: 5 واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی بردسکن که در تملک بانک های صادرات ، ملت ، سپه و ملی بود با نشستی که با سرپرستان این بانک ها مقرر شد این واحدها را به سرمایه گذاران قدر واگذار کند که زمینه تولید و اشتغال نیز دراین واحدها نیز فراهم شود.

وی اظهارداشت: خوشبختانه تمامی امکانات و زیرساخت های لازم  در شهرک صنعتی بردسکن مهیا است و با رایزنی های انجام شده  سرمایه گذارانی برای فعالیت این واحدهای تولیدی  آمادگی خود را اعلام کرده اند. 

سرپرست فرمانداری بردسکن گفت:سال قبل سهمیه تسهیلات اشتغال توسعه روستایی و عشایری شهرستان 10 میلیارد تومان بود که با پیگیری های انجام شده این رقم به 14 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد. 

وی همچنین گفت:کمیته امداد امام خمینی و اداره بهزیستی شهرستان توانستند در تبصره 16  بیشترین جذب تسهیلات را داشته باشند که از این لحاظ بردسکن رتبه اول جذب تسهیلات تبصره 16 را در سال گذشته از آن خود کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز