خبرگزاری کار ایران

اقلام پرمصرف البرزی ها در ماه رمضان روی ترازوی استاندارد

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۸۰۰

مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: با فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان، به منظور تامین ایمنی و سلامت شهروندان، کالاهای پر مصرف، نظارت کیفیت می شوند.

به گزارش ایلنا، فتانه شکرالهی با اشاره به نظارت و کنترل کارشناسان و بازرسان استاندارد بر اقلام پر مصرف در طرح ویژه ماه رمضان، گفت: با فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان، به منظور تامین ایمنی و سلامت شهروندان، این اداره کل اقدام به اعزام تیم های بازرسی به مراکزعرضه، توزیع و فروش به منظور کنترل فرآورده های مشمول استاندارد اجباری، با اولویت کالاهای پر مصرف در ماه مبارک رمضان می کند.

وی افزود: در این طرح که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، ازکالاهای پرمصرف ماه مبارک از قبیل انواع فرآورده های لبنی، قندوشکر، آرد گندم و برنج، زعفران، خرما، روغن مورد مصرف در زولبیا و بامیه در مراکز عرضه و فروش، بازرسی و نمونه برداری انجام می شود.

شکرالهی با اشاره به اهمیت نقش استفاده از کالاهای استاندارد در سلامت مردم، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح سالم سازی بازار مصرف و جلوگیری از توزیع کالاهای بدون کیفیت و فاقد نشان استاندارد است که ضمن جمع آوری کالاهای غیر استاندارد، با عرضه کنندگان متخلف برخورد قانونی می شود.

مدیر کل استاندارد استان البرز تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه کالای غیر استاندارد موارد را با تلفن 1517 یا سامانه پیامکی 30001517  اطلاع رسانی و با ارسال کد ده رقمی مندرج در زیر نشان استاندارد برروی کالاهای موجود در بازار به سامانه پیامکی 10001517، به صورت رایگان از اصالت پروانه کاربرد علامت استاندارد آن اطمینان حاصل کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز