خبرگزاری کار ایران

سرخابی‌های قدیمی رو در روی هم؛

شاگردان قلعه‌نویی به‌دنبال امتیاز کامل بازی با پدیده

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۹۰۵

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازیکنان ما مقابل پدیده برای برد به زمین خواهند رفت.

به گزارش ایلنا از اصفهان، بازی امشب سپاهان مقابل پدیده مشهد یکی از بازی های مهم از هفته های پایانی لیگ برتر است. سپاهان تعقیب کننده اصلی پرسپولیس در صدر جدول است و اگر موفق به کسب عنوان قهرمانی نشود و در جایگاه دوم باقی بماند، حداقل بعد از سال‌ها جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب می‌کند. 

بازی امشب سپاهان در خانه پدیده شاید به‌نوعی نبرد بین آبی و قرمز هم تلقی شود. یحیی گل‌محمدی با سابقه بازی در پرپسولیس و امیر قلعه‌نویی با سابقه بازی و مربیگری در استقلال دو عامل اصلی برای افزایش جذابیت‌های بازی امشب خواهد بود.

امیر قلعه‌نویی درباره بازی تیمش در مقابل پدیده اظهار داشت: بازی بسیار سختی پیش‌رو داریم اما به اعتقاد من یکی از بازی‌های خوب لیگ هجدهم خواهد بود.

وی اضافه کرد: پیش‌تر درباره بازی با تیم ماشین‌سازی گفته بودم که بازی سختی خواهد بود، چراکه تیم ماشین‌سازی با لایه‌های دفاعی بازی خواهد کرد و چشم به ضد حمله‌های خود خواهد داشت و فوتبال بسته‌ای را ارائه خواهد داد ولی به اعتقاد من در دیدار با پدیده، دو تیم بازی رو به جلو و نتیجه‌گرایی را ارائه خواهند داشت و صحنه‌های زیبایی را به نمایش خواهند گذاشت.

 سرمربی سپاهان ادامه داد: ما امیدواریم چنین اتفاقی بیفتد و به هر حال ما دنبال کسب سه امتیاز این دیدار هستیم و بازیکنان ما برای برد به زمین خواهند رفت اما فوتبال واقعی زمانی است که داور سوت آغاز بازی را بزند و اینکه چه اتفاقاتی در زمین خواهد افتاد .

قلعه‌نویی متذکر شد: با این حال تیم سپاهان از هر نظر آمادگی کامل را دارد و بعد از بردی که در مقابل تیم ماشین‌سازی داشتیم بازیکنان از لحاظ فکری و روحی در سطح بسیار خوبی قرار دارند.

وی افزود: زیبایی فوتبال به همدلی و طرفداری هواداران واقعی فوتبال است و نه زد و خورد هوادار نماها همانند دیدار تیم سپاهان مقابل پارس‌جنوبی جم که از هواداران سپاهان استقبال گرمی صورت گرفت و از مرزبان به خاطر مهمان‌نوازی‌شان تشکر می‌کنم.

تیم فوتبال سپاهان ساعت 21 امشب 21 اردیبهشت ماه مهمان تیم پدیده مشهد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز