خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر کشور در پاسخ به پرسش‌های ایلنا:

چرامی‌پرسید، مگر من پاسخگو هستم / از ارائه آمار واحدهای بحرانی کشور معذورم

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۳۸۱

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: موضوع اجرای برنامه معافیت‌های مالیاتی واحدهای صنعتی از مرکز تا شعاع 120 کیلومتر در استان قزوین، پیگیری و تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، بابک دین‌پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در جمع خبرنگاران استان قزوین بیان کرده بود که ممنوع شدن ورود برندهای خارجی، حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی محسوب شده و با این مهم رونق تولید محقق می شود.

به گفته وی، با ممنوع شدن ورود برندها به کشور می‌توان امیدوار بود که بستر خوبی برای حمایت از کالای ایرانی و رونق بیشتر تولید مهیا شود و این فرصت باید به کیفی سازی محصول و افزایش تولید منجر شود.

بابک دین‌پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین در خصوص ممنوعیت برندهای خارجی برای رونق تولید اظهار کرد: طرح اول در زمینه ممنوع شدن برندهای غیرمجاز در حوزه پوشاک بود که سال گذشته با دستور وزیر کشور و مصوبات قانونی اجرا شده و از فعالیت این برندها جلوگیری به عمل آمده است.

وی در خصوص این موضوع که برای ارتقای کیفیت برندهای داخلی و ایجاد بازار رقابت بین تولیدکنندگان داخلی چه برنامه‌ای در دستور کار دارید؟ توضیح داد: این را باید از وزارت صنعت بپرسید،من نباید پاسخگو باشم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در پاسخ به این سوال که برنامه معافیت‌های مالیاتی واحدهای صنعتی از مرکز  تا شعاع 120 کیلومتر به کجا رسید و چرا معافیت‌ها در قم و سمنان اجرا شده اما در قزوین اجرایی نشده، اظهار کرد: بنده قانونش را ننوشته‌ام که از من سوال می‌پرسید اما قول داده‌ام که موضوع را پیگیری کنم تا تعیین تکلیف شود.

دین‌پرست در خصوص تعداد واحدهای راکد و بحرانی کشور نیز گفت:  از ارائه آمار تعداد واحدهای بحرانی کشور معذورم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز