خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر رشت:

اگر وزارت کشور گزینه منتخب را رد کند، باز شهردار انتخاب می‌کنیم/ داماش و سپیدرود مظلوم واقع شدند

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۱۳۳

عضو شورای شهر رشت گفت: اگر وزارت کشور گزینه منتخب را رد کند، باز شهردار انتخاب می‌کنیم.

به گزارش ایلنا از رشت، عضو شورای شهر رشت گفت: تیم‌های داماش و سپیدرود مظلوم واقع شده اند. واقعیت بازی روز یکشنبه نشان می‌دهد، استحقاق چنین ظلمی را نداشتیم و داوری نتوانست بی‌طرفانه رفتار کند و گل سالم داماش را محسوب نکردند و موجب سرخوردگی بازیکنان شدند.

احمد رمضانپور نرگسی با بیان خاطره ای ابراز کرد: متعاقب بازیکنان، ورزش دوستان نیز دچار نگرانی شدند و حادثه بازی سپیدرود هم اظهر من الشمس است.
 
وی موضوع انتخاب شهردار را یک موضوع اجتماعی خواند و بیان داشت: امروز به نیت پنج تن آل‌عبا ، پنجمین شهردار را انتخاب می کنیم.
 
رمضانپور تصریح کرد: در انتخاب اخیر، با همه نهادهای مرتبط هماهنگ کردیم و شورای پنجم نخواست تکروی کند. مردم شناخت داشتند که به این افراد رای دادند. اختیار شوراست تا آزادانه برای انتخاب شهردار ورود نماید. با انتخاب نصرتی قرار بود شهردار ما ۴ ساله باشد ولی دلخوری‌هایی پیش آمد که منجر به رفتن شهردار قبل شد.
 
رمضانپور در مورد چهارمین منتخب شورا گفت: اعضای شورا ۱۱ نفرند و همه به اتفاق رای دادند تا مشکلی پیش نیاید ولی باز هم از وزارت کشور پاسخ مثبت نشنیدیم.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۶ نفر برای شهرداری اعلام آمادگی کرده اند و از بین ایشان سوابق چند فرد بررسی شده است و انتظار داریم امروز بین دو گزینه انتخاب نهایی صورت گرفته و ۲ سال پایان کار شورای پنجم بماند.
 
عضو شورا ادامه داد: می پذیریم که ۹ ماه انتخاب شهردار به تاخیر افتاده است اما نیت ما این بود که شهرداری انتخاب کنیم که ۴ سال بماند. دستگاه‌های امنیتی و نظارتی در خلا مدیریتی نگران هستند. همه به نقطه ای رسیده اند که به مدیریت شهری کمک کنند تا بتوانیم بعد از ورود شهردار، منابع درآمدی پایدار جذب کنیم، سرمایه گذار بیاوریم، حداقل امکانات برای مردم ایجاد کنیم و فضای آرامش برای سرمایه گذار فراهم کنیم تا رونق تولید و اشتغال پیش بیاید. دو سال فرصت داریم و برنامه‌های زیادی برای شهر داریم و امیدواریم شهردار آتی فردی باشد که با کمک مجمع نمایندگان و دولت تعامل ایجاد کند تا از فرصت ها استفاده نماید و بتوانیم رشت بهتر داشته باشیم.
 
رمضانپور در بخشی از سخنان خود به دیدار اعضای شورا با استاندار اشاره کرد و اذعان داشت: نماینده عالی دولت در استان اعلام نمود که وزارت کشور در حال بررسی مجدد دو گزینه منتخب آخر شوراست. نگاه استاندار دخالت در امور شورا نیست و تاکنون هم هیچ فردی را تعرفه نکرده است و نظر ایشان این بود که مخالفتی با منتخب شورا نخواهد داشت.
 
عضو شورا تاکید کرد: استاندار قرار بود طی ۷۲ ساعت نتیجه بررسی مجدد وزارت کشور را به شورا اعلام کند ولی تاکنون نظر جدیدی نیامده است.
 
وی با اشاره به استعلام‌های دوستانه از وزارت کشور ادامه داد: وزارت کشور بر گزینه‌های فعلی مورد نظر شورا نظر منفی ندارد. اگرچه در انتخاب های قبلی لجبازی و پرونده سازی صورت گرفت. شهر دیگر ظرفیت ندارد و نمی توانیم حتی دو روز دیگر هم صبر کنیم. ما امروز شهردار انتخاب می کنیم و اگر وزارت کشور رد کند باز ما انتخاب می‌کنیم. هر چقدر وزارت کشور رد کند، ما دوباره انتخاب می کنیم تا وضعیت مشخص شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز