خبرگزاری کار ایران

نگرانی شهرداران فارس از سرعت تبدیل روستاها به شهر:

شهرداری‌ها سرمایه اجتماعی خود را افزایش دهند

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۳۷۹

به گفته ​معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور تبدیل روستاها به شهر در استان فارس نگران‌کننده است.

به گزارش ایلنا ، مهدی جمالی‌نژاد - دیروز پنج شنبه ١٩ مهر ماه جاری - در همایش شهرداران فارس در شیراز بیان کرد:سرعت گسترش تبدیل روستاها به شهرها در استان فارس موجب می‌شود تا شاهد جایگزینی تولید کننده به مصرف کننده باشیم .

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور  با تاکید بر برنامه محوری، گفت: باید تمام دستگاه‌ها در همه شهرها برنامه‌ریزی داشته باشند. شفاف سازی، برون‌سپاری فعالیت‌ها و ... باید از جمله فعالیت‌هایی باشد که توسط شهرداری‌ها دنبال شود .

وی با بیان این‌که شهرداری ها می‌توانند سرمایه اجتماعی را افزایش دهند، افزود: زمانی که سرمایه اجتماعی افزایش یابد شاهد امنیت شهری و منطقه‌ای خواهیم بود .

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور ادامه داد: اگر شهرداری‌ها نتوانند نقش مناسبی در جامعه ایفا کنند شاهد ضربه نه تنها به جامعه محلی بلکه کل کشور خواهیم بود .

جمالی‌نژاد با تاکید بر این‌که ایمان و باور به شورا ها در مجموعه دستگاه‌های دولتی وجود دارد، خاطرنشان کرد: موضوعی که شاید آسیب زننده باشد این است که اگر اعتماد سازی میان شوراهای شهری و مردم فراهم نشود، در اجرای اقدمات و فعالیت‌ها با آسیب مواجه می‌شویم .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز