خبرگزاری کار ایران

داوود شهرکی خبر داد:

افزایش قیمت انواع نان یارانه‌ای در خراسان جنوبی

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۹۷۲

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: با عنایت به ابلاغ مجوز افزایش قیمت انواع نان از سوی وزارت صمت قیمت انواع نان یارانه ای در استان 10 درصد افزایش یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، داوود شهرکی افزود: این قیمت‌ها از امروز 14 اردیبهشت‌ماه ابلاغ شده و توسط نانوایان قابل اجرا است.

وی بیان کرد: طبق تعرفه جدید هر قرص نان سنگک ماشینی با وزن چانه 400 گرمی 660 تومان، سنگ سنتی با همین وزن 715 تومان و نان لواش تنوری عراقی و سنتی با وزن چانه 200 گرم 275 تومان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین قیمت جدید نان لواش ماشینی بالشتکی با وزن چانه 220 گرم و لواش ماشینی دوار با وزن چانه 230 گرم 275 تومان و لواش ماشینی اتومات با وزن چانه 160 گرم 220 تومان اعلام شد.

وی بیان کرد: نرخ جدید نان بربری، فری ماشینی و تافتون سنتی و ماشینی با وزن 450 گرم هر قرص 550 تومان و تافتون دستگاهی (انبوه پز) با وزن چانه 900 گرم 1100 تومان قیمت گذاری شده است.

شهرکی با اشاره به قیمت‌های جدید آرد تحویلی درب کارخانه به نانوایان نیز گفت: از امروز هر کیلوگرم آرد نیز به قیمت 800 تومان به نانوایان عرضه خواهد شد.

وی از مردم خواست نان مورد نیاز خود را تنها با قیمت‌ های اعلام شده خریداری کنند و به هیچ وجه حاضر به پرداخت مبلغی بیشتر از میزان اعلام شده در نانوایی های یارانه ای نشوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی یادآور شد: چنانچه شهروندان تخلفی مشاهده کردند مراتب را به سامانه 124 سازمان صمت اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز