خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی:

مردم همواره از ارتش و نیروهای مسلح حمایت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۵۳۱

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی گفت: : 40 سال است که در بحران های سخت مردم و جوانان ما نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی را تنها نگذاشتند و به نیروهای مسلح افتخار می کنند.

به گزارش ایلنا، آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی در مراسم رژه 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی در بیرجند گفت: از ابتدای انقلاب که دشمنان انقلاب اسلامی، دشمنی های خود را آغاز کردند، جوانان، زنان و مردان همواره از ارتش جمهوری اسلامی حمایت می کنند.

وی افزود: مردم با حمایت های خود از نیروهای مسلح که هنوز هم ادامه دارد، به شعار اول انقلاب که ارتش فدای مردم، مردم فدای ارتش جامه عمل پوشاندند.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح و سپاه همواره در مشکلات و بحران ها در کنار مردم هستند، افزود: اینجاست که مردم برای این نیروی مسلح مکتبی هرچه سرمایه گذاری کنند، کم است.

نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح در برابر همه مشکلات راه گم نمی کنند، افزود: نیروهای مسلح هم با قدردانی از این مردم شایسته کم نمی گذراند.

وی با تأکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران از انگیزه بالایی برای دفاع از کشور برخوردار است، گفت: امروز 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران است و در جای جای ایران اسلامی رژه نیروهای مسلح برپاست و این در حالی است که در استان‌های گرفتار سیل، این نیروها در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز