خبرگزاری کار ایران

شدید تنش در نوار غزه: شهادت یک فلسطینی/ شلیک بیش از ۹۰ موشک به شهرک‌های هم جوار غزه

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۸۲۹

تنش در مرز نوار غزه با سرزمین‌های اشغالی تشدید شده و بر اثر حملات هوائی اسرائیل یک جوان فلسطینی شهید و دو نفر دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از رأی الیوم، تنش‌ها در مرز نوار غزه با سرزمین‌های اشغالی تشدیده شده و بر اثر حملات هوائی اسرائیل یک فلسطینی شهید و دو نفر دیگر زخمی شدند. 

گروه‌های مقاومت فلسطین نیز ده‌ها موشک به شهرک‌های مجاور شلیک کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که هواپیماهای این رژیم به دو سکوی پرتاب موشک در شمال غزه حمله و مواضع حماس در مناطق مختلف غزه را بمباران کردند.

وزارت بهداشت در غزه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «عماد محمد نصیر» شهروند ۲۲ ساله در بمباران شمال غزه توسط صهیونیست‌ها شهید شد.

این وزارتخانه بدون ارائه اطلاعات و جزئیات بیشتر اعلام کرد: «۴ شهروند نیز در بمباران شمال غزه زخمی شدند».

جنگنده‌های اسرائیل زمین‌های کشاورزی در مناطق مختلف «بیت حانون» و «بیت لاهیا» در شمال غزه را بمباران کردند.

رادیو اسرائیل اعلام کرد: «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز- شنبه-  نشستی اضطراری با رؤسای ستاد، شاباک و  شورای امنیت این رژیم تشکیل خواهد داد.

 شبکه ۱۲ عبری نیز گزارش داد که یکی از موشک‌های فلسطینی در حیاط منزل یکی از شهرک نشینان صهیونیستی در نزدیکی غزه فرود آمد. 

این کانال گزارش داد که گروه‌های فلسطینی صد موشک شلیک کرده‌اند و ۳۰ مورد از آنها به گنبد آهنین اصابت کرد.

جبهه داخلی ارتش اسرائیل با انتشار بیانیه‌ای از شهرک نشینان در اطراف غزه خواست که در کنار اتاق‌های مستحکم و یا پناهگاه‌ها باقی بمانند.

نوار غزه در حال حاضر پس از شهادت چهار فلسطینی و زخمی شدن ۵۱ نفر دیگر در عصر روز گذشته بر اثر بمباران ارتش اسرائیل و حمله به راهپیمایان روز بازگشت در حالت هشدار قرار گرفته است. 

در همین راستا نتانیاهو به منظور بررسی تحولات امنیتی در نوار غزه به مقر وزارت جنگ این رژیم در تل آویو رفت و سلسله رایزنی‌های امنیتی با مسئولان این وزارت و رؤسای اداره‌های امنیتی خواهد داشت.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز