خبرگزاری کار ایران

چه چیزی باعث محبوبیت بیش‌ از اندازه پورشه کاین شده است؟

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۸۱۴

اگر از خریداران اروپایی در مورد ترجیح آن‌ها برای خرید یک کراس‎اور باکیفیت سؤال کنید، اکثر آن‌ها نام کراس‎اورهای پورشه را به زبان می‌آورند.

مدل‌های پورشه در رده کراس‎اور شامل پورشه کاین و پورشه ماکان هستند. این دو مدل در بین تمام مدل‌های پورشه در صدر لیست فروش این کمپانی مشهور قرار دارند. کاین اولین تجربه پورشه در ساخت یک شاسی‌بلند کامپکت و یا کراس‎اور است که اتفاقاً برخلاف این‌که در اکثر موارد اولین تجربه خودروسازی‌ها در ساخت یک مدل جدید با کم‎توجهی و شکست مواجه می‌شوند، پورشه کاین در همان اولین حضور خود در سال 2003 تمام رکوردهای فروش این کمپانی را جابه‌جا کرد و توانست نام خود را در جهان بر سر زبان‌ها بیاورد.

چه چیزی باعث محبوبیت بیش‌ از اندازه پورشه کاین شده است؟چه چیزی باعث محبوبیت بیش‌ از اندازه پورشه کاین شده است؟

در نگاه اول این محبوبیت و ارجحیت برای کاین باقیمتی نسبتاً بالا در بازار خودرو جهانی کمی عجیب است. اما اگر ریزبین‌تر به ساختارهای این خودرو نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که در پس این انتخاب و ترجیح دادن‌ها دلایل بسیار زیادی نهفته است. اگر شما هم برای دانستن این دلایل مشتاق هستید در ادامه با ما همراه باشید تا با بررسی دقیق‌تری از راز این میزان بالای خرید پورشه کاین و محبوبیت آن سر دربیاوریم.

1.ایمنی بسیار بالا و آپشنهای ایمنی کاربردی

یکی از مزیت‌های بزرگ خودروهای ساخت کمپانی پورشه، ایمنی بسیار بالای آن‌هاست. این ایمنی در خودروهای شاسی‌بلند و کراس‎اور اهمیت بالاتری نیز پیدا می‌کند. زیرا بسیاری از رانندگان با خودروهای شاسی‌بلند خود رانندگی در مسیرهای ناهموار، سنگلاخی و شنی را نیز تجربه می‌کنند.

پکیج ایمنی پورشه علاوه بر ویژگی‌های ایمنی پایه مانند ایربگ های همه‌جانبه و انواع سیستم‌های پایداری، به‌طور استاندارد از یک سیستم‌های به‌روزتری مانند سیستم کمک‌راننده، سیستم هشدار برخورد از جلو به همراه ترمزهای اضطراری خودکار، دوربین دید عقب، کروز کنترل تطبیقی و بسیاری از ویژگی‌های ایمنی دیگر بهره می‌برد که در هر نوع مسیری اطمینان خاطر کامل را به راننده و سرنشینان خود القا می‌کند. بنابراین افرادی که به ایمنی خودرو کراس‎اور خود اهمیت زیادی می‌دهند، قطعاً خرید پورشه کاین را در اولویت خود قرار می‌دهند.

چه چیزی باعث محبوبیت بیش‌ از اندازه پورشه کاین شده است؟

2. دسترسی به حالت E-Hybrid در رانندگی

پورشه کاین در جدیدترین مدل خود برای سال 2019 حالت E-Hybrid را در اختیار رانندگان قرار داده است که به‌صورت اختیاری اگر تمایل به استفاده کمتر از بنزین داشتند با فعال کردن این حالت به رانندگی خود ادامه دهند. پورشه کاین در حالت E-Hybrid به‌تنهایی قادر است 43 کیلومتر را طی کند. علاوه بر این با توجه به گشتاور بالای این خودرو، در حالت   E-Hybrid نیز در مدت‌زمان کم به‌سرعت و شتاب قابل‌قبول می‌رسد. این موضوع نیز برای خریداران نسل جدید از اهمیت بسیاری برخوردار است و تأثیر چشم‌گیری در میزان خریدوفروش پورشه کاین گذاشته است.

چه چیزی باعث محبوبیت بیش‌ از اندازه پورشه کاین شده است؟

3. کابین بی‌صدا و آرام در هر نوع جاده‌ای

یکی دیگر از بارزترین ویژگی‌های خودروهای پورشه، کابین عایق و بی‌صدای آن‌هاست. باوجود چرخ‌های 21 اینچی این خودرو، به لطف عایق‌بندی قوی و دقیق مهندسان این کمپانی و نیز سیستم تعلیق مدرن آن، پورشه کاین از یک کابین کاملاً آرام و بی‌سروصدا بهره می‌برد. این ویژگی دقیقاً همان چیزی است که بسیاری از خانواده‌ها برای آرام خوابیدن فرزندان خود و حتی افراد علاقه‌مند به خودروهای اسپرت به دنبال آن هستند و در میزان خریدوفروش پورشه کاین نیز بی‌تأثیر نبوده است.

سیستم تعلیق این خودرو تمام ضربات و شک‌های واردشده به خودرو را خنثی می‌کند و به شما این اطمینان را می‌دهد که در هر نوع مسیر ناهموار کابینی کاملاً آرام را برای شما فراهم می‌کند. علاوه بر این نیازی نیست نگران صدای محیط بیرون خودرو و بادهای پرتلاطم آن باشید. با نشستن در کابین پورشه کاین تنها صدایی که می‌شنوید صدای نفس‌های خودتان است!

چه چیزی باعث محبوبیت بیش‌ از اندازه پورشه کاین شده است؟

4.هندلینگ و فرمان پذیری خوب

معمولاً خودروهای شاسی‌بلند به دلیل وزن بالاتری که نسبت به خودروهای دیگر دارند از هندلینگ دشوارتری برخوردارند. اما پورشه با استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز و مهارت مهندسان خود در ساخت پورشه کاین توانسته با کاهش بادی رول‌ها این ویژگی را در پورشه کاین به‌خوبی تقویت کند. ازاین‌رو در بین گزینه‌های موجود در بازار در کلاس کراس‎اور خرید پورشه کاین انتخاب بسیار خوبی است زیرا آرامش کامل را در اختیار راننده قرار می‌دهد. طی کردن مسیرهای پرپیچ‌وخم، تعویض دنده در حالت اسپرت و یا comfort و ترمز کردن سریع با پورشه کاین نه‌تنها استرس‌زا نیست بلکه در هر حالتی لذت رانندگی را برای شما بیشتر می‌کند.

سخن پایانی

متأسفانه پورشه کاین تنها تا نسل دوم خود در ایران حضور داشت و مدل‌های جدید آن به ایران وارد نمی‌شود. اما این خودرو هم‌اکنون در بازار جهانی باوجود قیمت بالایی که دارد از ارزش خرید بسیار بالایی نیز برخوردار است. ویژگی‌هایی که در بالا ذکر شد به‌علاوه امکانات سرگرم‌کننده و آپشن‎های بسیار زیادی برای لوکس‌تر شدن خودرو قیمت پورشه کاین را توجیه می‌کند. به همین خاطر نیز در اروپا خرید این خودرو به یکی از انتخاب‌های اولیه افراد متمول برای خرید یک کراس‎اور تبدیل‌شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز