خبرگزاری کار ایران

رفاقت من و خوراکچی همچنان ادامه دارد؛

شمسایی: ما به چه جرمی رکیک‌ترین الفاظ و توهین‌ها را بشنویم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۴۰

۱۰۰ درصد آن ضربه گل شده البته از زاویه ای که دوربین شبکه خبر نشان می دهد امکان دید دقیق وجود ندارد ولی اگر دوربین در پشت دروازه یا روی خط دروازه قرار داشت به خوبی نشان می‌داد توپ گل شده است.

ناتمام ماندن دیدار بین دو تیم فوتسال میثاق تهران و دبیری تبریز از باز‌ی‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتسال باعثواکنش وحید شمسایی سرمربی بازیکن این تیم به مطالب مطروحه بود.

به گزارش ایلنا، وحید شمسایی در توضیح صحنه مورد بحثمبنی بر اعلام گل سوم دبیری توسط داور اعلام داشت: ۱۰۰ درصد آن ضربه گل شده، البته از زاویه‌ای که دوربین شبکه خبر نشان می‌دهد امکان دید دقیق وجود ندارد ولی اگر دوربین در پشت دروازه یا روی خط دروازه قرار داشت به خوبی نشان می‌داد توپ گل شده، ضمناً صحیح‌ترین زاویه برای تشخیص توسط داور کنار بود که او هم به داور اول اعلام گل کرد. من فصل پیش نزدیک ۱۵ تا ۲۰جلسه در این سالن تمرین کرده ام و با این دروازه آشنایی دارم و به نظرم توپ گل شده است.

آقای گل فوتسال جهان در ادامه افزود: الان هیچ اهمیتی ندارد که این توپ گل شده یا نه. اتفاقات این بازی برای بازیکنان و همه اهالی فوتسال ناراحت کننده است. واقعاً برای من و بازیکنانم قابل باور نیست که ما به چه جرمی در طول بازی رکیک‌ترین الفاظ و توهین‌ها را شنیدیم و چرا نمی‌بایست شرایطی وجود داشته باشد که این بازی به اتمام برسد و آیا حق بازیکنی مثل من با نزدیک به ۲۰۰ بازی ملی و ۴۰۰ گل ملی است که در استادیوم توسط برخی تماشاگران تهدید به مرگ شود؟

سرمربی دبیری تبریز یکی از دلایل بروز این حوادثرا استاندارد نبودن سالن برگزاری دانست و افزود: من به عنوان یک تهرانی از این موضوع ناراحت هستم که آیا در شهر بزرگ تهران سالن استانداردی برای برگزاری مسابقات لیگ فوتسال وجود ندارد چون مطابق اعلام چند هفته پیش نماینده فدراسون فوتبال این سالن فاقد استاندارهای لازم برای برگزاری مسابقات لیگ است و داور نیز به دلیل عدم وجود امنیت برای بازیکنان و داوران مسابقه را نیمه تمام اعلام کرد که این موضوع از توان من و مربی میثاق خارج است. البته رفاقت من و خوراکچی همچنان ادامه خواهد داشت.

شمسایی در پایان اعلام داشت: متاسفانه در حال حاضر در فوتسال حاشیه بر متن غلبه کرده و بسیاری از مسائل اصلی فوتسال به فراموشی سپرده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز