خبرگزاری کار ایران

صادق‌زاده:

تشکیل فراکسیون کارگری یکی از افتخارات شورای پنجم است

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۰۷۱

رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز در نظق میان دستور شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تشکیل فراکسیون کارگری یکی از افتخارات شورای پنجم است.

به گزارش ایلنا، کریم صادق‌زاده تبریزی (رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز) در نطق میان دستور یکصد و هیجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با بیان مطلب فوق گفت: با یاری خداوند در این مدت و پس از تشکیل فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز اقدامات ارزنده‌ای انجام شده است و برای سال جدید نیز برنامه‌ها و چشم‌اندازهایی تهیه و تدوین شده است که بزودی با حضور اعضای فراکسیون کارگری و همزمان با هفته کارگر رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: بحث‌ یکسان‌سازی قراردادهای کار نیروی انسانی مورد بررسی قرار گرفته است و منشور سازمانی کارکنان و کارگران تهیه شده است که همزمان با هفته کارگر رونمایی خواهد شد که نیازمند حمایت تمامی منتخبان شورا و دستگاه های ذیربط است.

صادق‌زاده خاطرنشان کرد: با تصویب منشور سازمانی کارگران و کارکنان شهرداری تبریز از برخوردهای سلیقه‌ای و پراکنده‌کاری در حقوق کارکنان و کارگران جلوگیری شده و امنیت کاری در ساختار تشکیلاتی مرتفع خواهد شد.

وی همچنین گفت: موضوع احتساب کار سخت و زیان‌آور تمامی رده‌های شغلی پاکبانان با حمایت شهردار تبریز انجام یافته و روند اداری خود را طی می‌کند و امیدواریم در کمترین زمان و با همکاری سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل تامین اجتماعی به مرحله اجرا کامل برسانیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه با بیان اینکه رانندگان استیجاری اداره پسماند که نقش مهمی در پاکیزکی شهر دارند و همچنین  رانندگان استیجاری شهرداری و سازمانهای وابسته به شهرداری که شبانه روز  متحمل زحمات می‌شوند نیز خواسته هایی دارند، خاطرنشان کرد: خواسته‌های رانندگان استیجاری که توجه به وضعیت پرداخت حق  بیمه به صورت کامل   و افزایش معقول حق‌الزحمه ماهانه با توجه به تورم وگرانی قطعات خودرو ها است کاملا بجا و حق رانندگان زحمتکش  است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی همچنین خواستار ایجاد امکانات رفاهی و ورزشی و درمانی برای بازنشستگان خدوم شهرداری تبریز  شد که عمری را با عشق وعلاقه خاص در مجموعه شهرداری زحمت کشیده‌اند.

صادق‌زاده در خاتمه سخنان خود گفت: از تلاشهای ارزنده شهردار و همت شهرداران و مدیران مناطق و سازمانها ی شهرداری تبریز در پرداخت به موقع حقوق ومزایای تمامی کارگران و کارکنان با ان وصعیت بحرانی مالی در پایان سال ۱۳۹۷ با انجام کارهای عمرانی در سطح شهر تقدیر وتشکر میکنم و امیدوارم که طعم شیرینی افزایش نسبی حقوق ومزایای جانبی در فروردین ماه سالجاری سریعا عملیاتی و اجرایی گردد وبه موقع احکام کارگزینی صادر و پرداخت گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز