خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

تذکر به وزرای کشور، کار و دادگستری در خصوص کارگران بازداشتی فولاد/ پیگیری محجوب برای آزادی کارگران/ جلوی واگذاری‌ها گرفته شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۷۳۴

عضو فراکسیون کارگری مجلس گفت: آقای محجوب به عنوان دبیرکل خانه کارگر رایزنی‌هایی را با مسئولان استان انجام داده‌اند تا خیلی زود شاهد آزادی کلیه کارگران بازداشتی فولاد اهواز باشیم. دیروز هم تذکراتی را به وزرای کشور، کار و دادگستری دادیم که در صحن قرائت شد.

نادر قاضی پور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در تشریح اقدامات صورت گرفته در فراکسیون کارگری مجلس برای رسیدگی به موضوع کارگران بازداشتی گروه ملی فولاد اهواز گفت: مطلع هستم که آقای محجوب به عنوان دبیرکل خانه کارگر رایزنی‌هایی را با مسئولان استان انجام داده‌اند تا خیلی زود شاهد آزادی کلیه کارگران بازداشتی باشیم. دیروز هم تذکراتی را به وزرای کشور، اطلاعات و دادگستری دادیم که در صحن قرائت شد.

وی در خصوص علل بروز چنین مشکلاتی هم گفت: این سوال را باید از دولت و استاندار خوزستان پرسید. حضور استاندار برای این است که این مشکلات حل شود و به این گونه حوادث ختم نشود.

عضو فراکسیون کارگری مجلس ادامه داد: کارگران، بسیجیان بی مدعای تولید هستند. اینها فقط می‌خواهند چرخ کارخانه‌ها حرکت کند تا آنها هم بتوانند به کار خود ادامه دهند؛ پول مفت نمی‌خواهند. این وظیفه ما نمایندگان و کلیه دستگاه‌های نظام است تا دست به دست هم بدهیم و مشکلات کارگران را حل کنیم.

وی افزود: باید هر چه سریع‌تر جلوی روند واگذاری‌ها گرفته شود تا بتوانیم به سمت یک روال پایدار برای حفظ شغل کارگرها پیش برویم. همچنین اگر کارخانه‌ای مشکل دارد باید بتوانیم با بیمه مشکل آن را حل کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص رایزنی با وزرا در این رابطه نیز گفت: پیش از این آقای محجوب دیداری با وزیر صنعت، معدن و تجارت داشت اما دیروز هم آقای دژپسند مهمان کمیسیون صنایع بود که این موضوع را در قالب کمیسیون هم پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز