خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز:

تیم فوتبال شهرداری تبریز واگذار نمی شود/ سیاست درآمدزایی و کاهش هزینه ورزش قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۰۲۹

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شورا لایحه دو فوریتی عدم واگذاری تیم فوتبال شهرداری تبریز با هدف تقویت و بهره مندی از ظرفیت بازیکنان مستعد بومی را تصویب کرد.

به گزارش ایلنا،کریم صادق زاده در حاشیه شصت و هشتمین جلسه شورای پنجم با اشاره به جزییات لایحه شهرداری تبریز مبنی بر بومی سازی ورزش قهرمانی، افزود: دیگر وقت آن رسیده است که به ورزش قهرمانی از دید درآمدزایی بنگریم.

وی همچنین از تصویب دیگر لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز در خصوص زمین اهدایی شهرداری به سازمان تامین اجتماعی جهت احداث بیمارستان 327 تختخوابی در شهرک خاوران خبر داد و گفت: با توافق فی ما بین و تحویل زمین مذکور به متراژ 45 هزار 370 متر مربع در شهرک خاوران قرار است این بیمارستان احداث شود.

صادق زاده تصریح کرد: این پروژه در راستای تحقق خواسته های جامعه کارگری و بازنشستگان و برخورداری از خدمات تخصصی و فوق تخصصی در کنار ایجاد اشتغال و توسعه استان اجرا می شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز همچنین متذکر شد: پیگیری های لازم جهت اهدا 50 میلیون تومان با هدف کمک هزینه مصدوم اسید پاشی در تبریز با توجه به تصویب شورا و تایید فرمانداری انجام می شود.

نایب رئیس کمیسیون خدمات شهری ادامه داد: در این جلسه اعضای کمیته های تخصصی شهرداری نیز با رای گیری در صحن علنی شورا مشخص شدند.

صادق زاده خاطر نشان کرد: طبق قانون اعضای شورا در جلسات کمیته های تخصصی شهرداری تبریز حاضر می شوند که در این جلسه این کمیته ها اعضای خود را شناختند.

 اعضای شورا با عضویت در کمیته های تخصصی شهرداری مانند کمیته آموزش، هیات امنای مراکز فرهنگی، فنی و املاک، تحول و ارتقا سلامت اداری و بهبود روش‌ها، واگذاری و برون سپاری، پژوهش و مطالعات، کارگری و خدمات شهری، رفاه، فضای سبز، شورای راهبردی شهرداری تبریز، کمیته فنی کمیسیون ماده پنج، بررسی طرح های توسعه شهری، آسفالت نقش نظارتی خود را ایفا می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز