خبرگزاری کار ایران

سلیمی در صحن علنی:

کمک ۳ تا ۵ میلیون تومانی دردی از آسیب‌دیدگان سیل دوا نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۶۸۸

نماینده مردم محلات در مجلس با اشاره به خسارت جدی وارد شده به برخی مناطق کشور گفت: کمک ۳ تا ۵ میلیونی دردی از آسیب‌دیدگان سیل دوا نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی درخصوص حوادث سیلاب های اخیر در کشور گفت: دولت توضیح دهد چرا با تشکیل وزارت آب و محیط زیست که پیشنهاد مجلس بود مخالفت کرد، در حال حاضر در این بخش فاقد راهبرد هستیم که مشکلات جدی از آن نشأت می گیرد.

نماینده مردم محلات و دلیجانی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرداخت خسارت باید جدی باشد، مشکلات افرادی که دارایی خود را از دست داده‌اند، با ۳ میلیون و ۵ میلیون تومان برطرف نمی شود، تصریح کرد: مشکلات جدی در مدیریت بحران داریم و برخی از نیروهای حاضر در مناطق سیل زده موازی کاری می کنند، مسئولان باید مدیریت واحد و منسجم داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه چرا پیش بینی های صورت گرفته توسط برخی افراد جدی گرفته نشده و به برخی مناطق اطلاع رسانی نشده است، بیان کرد: امدادرسانی ها موضوع جدی است، مردم در حال حاضر غذا ندارند و نباید آنها را فراموش کنیم.

این نماینده مردم در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: وزرا مسئولیت اجرایی دارند، وزرای حاضر در این نشست مسائلی را مطرح می کردند که باید اجرایی شود، چه کسی باید این اقدامات را انجام دهد؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز