خبرگزاری کار ایران

مقدسی در صحن مجلس مطرح کرد؛

خسارت هزار و صد میلیارد تومانی سیل اخیر به زیرساخت های استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۶۸۳

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس، گفت: هزار و صد میلیارد تومان به زیرساخت‌های استان، پل‌ها، راه‌ها، بخش کشاورزی، منازل و مغازه‌ها خسارت وارد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا،  سیدمهدی مقدسی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در خصوص حوادث سیلاب های اخیر در کشور، گفت: براساس اعلام سازمان هواشناسی، استان مرکزی در دوره بارش های اولیه جزو استان های پربارش بود اما با اقدامات خوب شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مرکزی، استاندار، فرمانداران، بخشداران و نیروهای مسلح خسارت در این استان به حداقل ممکن کاهش یافت اما در نهایت هزار و صد میلیارد تومان به زیرساخت های استان، پل ها، راه ها، بخش کشاورزی، منازل و مغازه ها خسارت وارد شد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی از دکتر علی لاریجانی به دلیل بازدید از مناطق سیل زده استان مرکزی و حضور در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران این استان تشکر کرد و افزود: تمامی شهرهای استان از جمله تفرش، آشتیان، فراهان، اراک، خنداب، کمیجان، شازند، ساوه، زرندیه، محلات، دلیجان و خمین در حادثه سیل اخیر خسارت دیده اند.

وی با بیان اینکه علیرغم سیل زده بودن استان مرکزی و ایجاد خسارت هایی در استان اما به عنوان معین استان لرستان کمک های فراوانی به این استان کردیم، ادامه داد: در حال حاضر مجلس با آمادگی لازم در کنار دولت است و از اعضای شورای مدیریت بحران، نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر و مردم به دلیل نمایش خوبی که از همبستگی و نوع دوستی داشتند، تشکر می شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید علاوه بر تامین منابع برای سال زراعی ۹۸- ۹۹ پیش بینی های لازم صورت گیرد تا دیگر این حوادث تکرار نشود، تصریح کرد: دولت، مجلس و مردم در کنار یکدیگر باید مشکلات را حل کرده و از وقوع حوادث مشابه جلوگیری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز