خبرگزاری کار ایران

مدیرکل توافقنامه‌ها وتوسعه بازار سازمان بنادر اعلام کرد:

تفکیک خدمات بندری و دریایی بنادر شمال و جنوب در سال ۹۸

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۵۸۵

محمدعلی اصل سعیدی پور مدیرکل توافقنامه‌ها وتوسعه بازار سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: اعلام و ابلاغ تعرفه‌های خدمات بندری و دریایی بنادر بازرگانی کشور در سال ۹۸ در انتظار تصویب سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و نیز شورای عالی رقابت است.

به گزارش ایلنا از وزارت راه و شهرسازی، محمدعلی اصل سعیدی پور در خصوص آخرین وضعیت تعرفه‌های خدمات بندری و دریایی بنادر بازرگانی کشور در سال جاری، یادآور شد: کتابچه تعرفه‌های خدمات بندری و دریایی بنادر بازرگانی کشور هرساله به روزرسانی و ابلاغ می شود، به این منظور کتابچه مربوط به سال ۹۸ نیز اواخر سال گذشته توسط سازمان بنادر و دریانوردی بروزرسانی شده و به منظور اعلام و ابلاغ در انتظار تصویب نهایی توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است.

وی ادامه داد: در سال جاری برای اولین بار تعرفه های خدمات بندری و دریایی بنادر شمالی از بنادر جنوبی کشور تفکیک شده است که اتفاقی بسیار مهم به شمار می رود تا بسته به کارکرد هریک از بنادر بتوان تعرفه های مربوط به آن را لحاظ کرد.

مدیرکل توافقنامه‌ها و توسعه بازار سازمان بنادر و دریانوردی افزود: در همین راستا تنظیمات نرم افزاری نیز به منظور تطبیق تعرفه های جدید خدمات بندری و دریایی انجام خواهد شد تا بتوان به نحوی مطلوب کار را پیش برد.

به گفته سعیدی پور، در به روزرسانی تعرفه های خدمات بندری و دریایی بنادر بازرگانی کشور در سال ۹۸، مسائل و موضوعات مربوط به سال گذشته که به طور مثال می توان به رخدادهای ارزی اشاره کرد، مدنظر قرار گرفته و علاوه بر این با توجه به مسائل و کارکردهای مختلف بنادر جنوبی و شمالی کشور تعرفه های خدمات بندری و دریایی این دو دسته از بنادر تفکیک شده که تاکنون با رضایت مخاطبان همراه بوده است.

وی با تاکید بر اینکه امیدوار هستیم تعرفه های خدمات بندری و دریایی بنادر بازرگانی کشور در چند روز آینده از سوی مراجع مذکور تایید و تصویب شود، خاطرنشان کرد: در صورت تصویب، تعرفه‌های خدمات بندری و دریایی بنادر بازرگانی شمال و جنوب کشور از سوی سازمان بنادر و دریانوردی جهت اجرا، ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز